نمایش «مارلون براندو» به نویسندگی و کارگردانی مهران رنج‌بر و با حضور فرید قبادی در نقش براندو، با اجرا در بخش رقابتی جشنواره تئاتر فجر مورد استقبال علاقمندان به تئاتر قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، نمایش «مارلون براندو» که روز گذشته اجرای خود را در بخش رقابتی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر آغاز کرد، امروز یکشنبه ۲۰ بهمن و در آخرین روز از سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در بخش صحنه‌ای به صحنه می رود. این نمایش که در تابستان سال جاری در تماشاخانه سپند به صحنه رفته بود با تغییراتی در بازیگری و ریتم و پیچیده تر شدن فضای نمایش، روز گذشته در سالن سمندریان، تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه رفت و مورد استقبال مخاطبان و علاقمندان قرار گرفت.

این نمایش نگاهی نو به اسطوره‌هایی نظیر مارلون براندو دارد؛ هنرمندانی که گویی با همه چیز شوخی می‌کنمد، بازیگری، سینما، تئاتر، سیاست، عشق، زندگی و...مارلون براندو بازیگری شورشی است که در برابر تمام قواعد خشک بازیگری ایستاد و هیچ چیز این جهان را جدی نگرفت، حتی جوایزی همچون اسکار را!  

به گفته کارگردان این نمایش، قرار است نمایش «مارلون براندو» بعد از اجرا در جشنواره تئاتر فجر، به اجراهای عمومی خود در سال جاری ادامه دهد.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha