کورش سلیمانی که نمایش «سکوت سفید» را در چهارمین روز از آغاز به کار بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر روی صحنه برد، اجرای این نمایش را به جان باختگان سقوط هواپیمای اکراینی تقدیم کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، نمایش «سکوت سفید» نوشته تام استوپارد و به کارگردانی کورش سلیمانی از جمله نمایش‌هایی بود که روز گذشته سه شنبه ۱۴ بهمن در چهارمین روز از بخش صحنه‌ای سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه رفت و با استقبال تماشاگران رو برو شد. این نمایش در ۲ نوبت در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفت و به دلیل استقبال تماشاگران، تمام صندلی‌ها پر شد و تعدادی از مخاطبان روی زمین نشستند و حتی بخشی از آنان در فاصله بسیار نزدیکی به دکور نمایش نشستند.

این نمایش روایت‌گر زندگی مردی است که سال‌ها پیش در جنگ اسیر شده و بعد از سال‌ها بدون اینکه هیچ بیماری خاصی داشته باشد، در یک بیمارستان به دنبال آرامش می‌گردد و با اینکه این نمایش اثری کمدی نیست اما با طنزی ظریف لبخندی بر لب تماشاگران می‌نشاند.

کورش سلیمانی شب گذشته، اجرای این اثر را به هموطنان تقدیم کرد که در سقوط هواپیمای اکراینی جان خود را از دست دادند برای خانواده‌های آنان آرزوی آرامش کرد. سامان دارابی، الهه شه‌پرست، الهه رحمتی، آناهیتا اقبال‌نژاد و مهدی بجستانی، بازیگران این اثر نمایشی هستند.

تصاویر | نمایش سکوت ؛ لهستانی‌ها در شب سردِ تهران اتوبوس آتش زدند

تصاویر | «مین» گذاری در محوطه تئاتر فجر | رد پای یک زن افغان!

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha