همشهری آنلاین: تصور اینکه در حین صرف شام یک خرس ۱۳۰ کیلوگرمی در صندلی کناری شما نشسته باشد می‌تواند هرفردی را از خوردن ادامه غذایش بازدارد.

 

 

 

براساس گزارش ميل‌آنلاين، اما خانواده پانتلينكو نظر متفاوتي دارند. اين خانواده روس زوجي كاملا عادي مانند همه زوج‌هاي ديگر هستند، با اين تفاوت كه خرسي 23 ساله به نام استفان با آنها زندگي مي‌كند.

استفان كه درحالت ايستاده قدي بيش از دو متر دارد، به اندازه‌اي اهلي شده كه ديگر شايد نتوان او را به شكل يك خرس ديد، به شكلي كه بيشتر اوقات مانند يك انسان در كنار اين زوج روي مبل نشسته و تلويزيون تماشا مي‌كند. استفان همچنين در كارهاي خانه نيز به اينزوج كمك مي‌كند،‌ دست‌كم در زمان آبياري گل‌هاي باغچه.

غذاي روزانه اين خرس علاوه بر يك كاسه بزرگ پوره، يك ظرف شير شيرين شده نيز هست. استفان همچنين ماهي، سبزيجات و تخم‌مرغ را نيز در غذاي روزانه‌اش دارد. با اين‌همه استفان يك عشق فوتبال واقعي است و روزانه بخش زيادي از انرژي غذايي كه مي‌خورد را مي‌سوزاند.

اسوتلانا و يوري پانتلينكو سرپرستي استفان را زماني پذيرفتند كه اين خرس تنها سه ماه سن داشت. شكارچيان او را در حالي در جنگل يافتند كه مدرش را گم كرده‌بود و در وضعيت بسيار بدي به سر مي‌برد. به گفته اين زوج به دليل اينكه سال‌هاي زيادي با اين خرس زندگي كرده‌اند،‌خوي اين حيوان بسيار ملايم و اهلي شده‌است به طوري كه مي‌توان هميشه او را درحالي كه خود را در آغوش پدر و مادرش جا داده،‌ مشاهده كرد. در واقع نشستن روي مبل در كنار اين زوج و تماشاي تلويزيون محبوب‌ترين كار استفان است. اين جاندار خرسي كاملا اجتماعي و مردم‌دوست استو برخلاف ظاهرش به هيچ‌وجه پرخاشگر و خشن نيست.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

برچسب‌ها

۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۴۷