همشهری آنلاین: اینجا ایران، تهران، شوش و خانه علم دروازه غار... بخش کلاس‌های نقاشی و چاپ روی پارچه، کودکان کار و خیابان دیروز است.

ما با افتخار کیسه‌های دوستدار محیط زیست تولید خانه علم دروازه غار، محصولی با هدف حمایت از محیط زیست و فرهنگ‌سازی استفاده از کیسه‌ و ساک‌های پارچه‌ای به جای نایلونی را معرفی می‌کنیم. این کارهای زیبا و فرهنگی توسط بانوان سرپرست خانوار در نقش دوزندگان کیسه و ساک‌ها با همکاری و هنرمندی کودکان کار و خیابان در نقش هنرمندان نقاش روی کیسه و ساک‌ها انجام شده است.

باور کردنش سخت است؟ نه؟ چگونه این دست‌های کوچک چنین نقش‌های زیبا را خلق کرده‌اند؟ گویی این طرح و نقاشی‌های زیبا با آدمی صحبت کرده  و راز دستان کوچک و پر کار را آشکار می‌کنند.

این کودکان نه به مهد کودک رفته و نه به کلاس‌های هنری مختلف. آنها تنها در "خانه علم دروازه غار"، مربیانی مهربان دارند‌ که به آنان یاد می‌دهند، چگونه با نقاشی روی این کیسه‌های پارچه‌ای، آینده و زندگی خود را رنگی و زیبا ببینند.

استعداد این کودکان بی‌نظیر است. طرح‌ها و رنگ‌های انتخابی آنها نشان از سر زندگی، شادی و امید است.

هر چند که زندگی‌شان به رنگارنگی و شادی نقش‌هایی که می زنند، نیست. ولی...

امروز دست‌های آنها رنگی و چهره‌شان خندان است. در حالیکه روزگاری نه چندان دور، دست‌های کوچک آنها پر از سیاهی بود  که شادی خشکیده در چهره معصوم‌ آنها را ترسیم می‌کرد.

آنها خسته از جستجو در میان زباله‌ها و دویدن به دنبال عابران و التماس برای خریدن چیزی و...امروز در خانه‌ای امن با هنر آشنا شده‌ و با آن آینده خود را نقش می‌زنند.

کودکان خسته کار و خیابان دیروز... هنرمندان و دانش‌اموزان شاد امروز هستند.

اینجا خانه علم دروازه غار است

حمایت مهربانان این کیسه‌ و ساک‌ها را جادویی خواهد کرد. جادویی که دل‌ها و دستان کوچکی را گرم و امیدوار به آینده خواهد ساخت. با خرید یا سفارش این کیسه و ساک‌های جادویی برای شرکت، موسسه و یا سازمان خود حامیان زمین، بانوان سرپرست خانواده و کودکان کار و خیابان باشید.

برای سفارش و خرید این محصولا می‌توانید در تمام روزهای هفته  با خانه علم دروازه غار تهران: 55895759  -  09396007178 و روابط عمومی جمعیت امام علی: 23051110 تماس بگیرید.

وب سایت خانه علم محله دروازه غار تهران: http://darvazeghar.blogfa.com/

آدرس: تهران، متروی شوش، خیابان خیام جنوبی، کوچه آذر، بن بست چهارم، پلاک 1

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰