همشهری آنلاین- ندا شریف: به نظر می‌رسد مرتب کردن و تفکیک وسایل بچه‌ها پایانی ندارد. به عنوان یک راه‌حل به دنبال راه‌های ابتکاری برای جا دادن وسایل اضافی آن‌ها و تزیین وسایلی که از نظرشان مهم هستند، باشید.

روش‌های زیر به این منظور به شما کمک خواهد کرد:

1- به دنبال تخت‌خواب‌های دارای کشو یا طبقه باشید. اسباب‌بازی و وسایل نقاشی را داخل کشوها جا داده و کتاب‌ها را برای مطالعه قبل از خواب و در دسترس بودن روی طبقات بگذارید.

2- با سلیقه خود، جای ثابتی برای نشان دادن آخرین کارهای هنری فرزندان خود به عنوان گالری هنر در نظر بگیرید. می‌توانید از جاروزنامه‌ای چوبی استفاده کنید. آن را به دیوار تکیه دهید و از کلیپس و سوزن ته گرد برای نشان دادن پروژه‌ها، عکس‌های خانوادگی، بریده مجلات و یک‌جا قرار دادن عکس‌هایی که در همه جا پخش هستند، استفاده کنید.

3- از چند تا چمدان برای ریختن اسباب‌بازی‌های ریز و قرار دادن آن‌ها در زیر تخت استفاده نمایید. این کار باعث می‌شود گردوغبار به داخل اسباب بازی نفوذ نکند و ضمن تمیز ماندن با قرار دادن چمدان در زیر تخت از ریخت‌وپاش آن‌ها جلوگیری می‌شود.

4- اگر اتاق بزرگ و دارای تورفتگی است با نصب یک پرده از آن به عنوان جایی برای انجام کاردستی یا انجام تکالیف استفاده کنید. این کار مقرون به صرفه بوده و مانع دیده شدن ریخت‌وپاش‌ها می‌شود.

5- از فضای بالای کمد برای قرار دادن اسباب‌بازی‌های نرم یا عروسک‌ها استفاده و با سلیقه خود و چیدن آن‌ها به زیبا و مرتب شدن اتاق کمک کنید.

6- جایی برای قرار دادن وسایل ورزشی در نظر بگیرید. می‌توانید از بشکه یا جعبه‌های چوبی به عنوان استخر اسباب‌بازی‌های حجیم و دست‌‌‌وپاگیر استفاده و با زدن رنگ دلخواه آن را تبدیل به یک وسیله تزیینی در اتاق کودک کنید.

 

http://www.countryliving.com

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مهارت‌های زندگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۹