رئیس کار‌گروه ویژه بررسی سانحه هواپیمای توپولف 154 گفت: بررسی این سانحه همچنان ادامه دارد و نتیجه نهایی به‌زودی اعلام می‌شود.

احمد مجیدی افزود: هم اکنون شرکت هواپیمایی توپولف روسیه نتیجه بررسی جعبه‌های سیاه مکالمه خلبان و اطلاعات فنی هواپیما (cvr و fdr) و آزمایش روی قطعات ارسال شده به این کشور را به ایران اعلام کرده است اما باید به‌صورت رسمی این نتایج از طریق سازمان هواپیمایی روسیه در اختیار سازمان هواپیمایی ایران قرار گیرد.

معاون وزیر راه و ترابری تصریح کرد: از 11 کارگروه کمیسیون بررسی سانحه سازمان هواپیمایی کشوری، نتیجه بررسی‌های 7 کارگروه منوط به نتایج به دست آمده در روسیه است.

مجیدی افزود: نتیجه نهایی بررسی سانحه هواپیمای توپولف 154 شرکت هواپیمایی کاسپین پس از دریافت رسمی همه بررسی‌ها و جمع‌بندی اطلاعات 11‌کمیته، ‌مشخص و به اطلاع مردم خواهد رسید.

پیش از این برخی رسانه‌ها به نقل از وزیر راه و ترابری علت سقوط این هواپیما را خرابی در موتور شماره 2 توپولف 154 اعلام کرده بودند. هواپیمای مسافربری شرکت هواپیمایی کاسپین حدود ساعت 11:45 دقیقه 24 تیرماه امسال سقوط کرد و 153 مسافر و 15 خدمه جان باختند.

کد خبر 99464

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز