همشهری‌آنلاین: رییس کمیته ‌علمی ‌پنجمین ‌همایش روابط‌عمومی الکترونیک محور مقالات این همایش را اعلام کرد.

دکتر شهیندخت خوارزمی رییس کمیته علمی پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک با اعلام این مطلب که هدف اصلی همایش روابط عمومی الکترونیک؛ روابط عمومی کاربردی و شعار آن تکنولوژی دوست شماست خواهد بود گفت: استادان، دانشجویان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی قادر خواهند بود مقالات خود را حول محور یکی از موضوعات ذیل و حداکثر تا تاریخ 25 اسفند ماه سالجاری به آدرس info@eprcenter.ir ارسال کنند.

وی از کاربرد شبکه‌های اجتماعی در روابط عمومی، ساختار نوین سازمانی در روابط عمومی الکترونیک، الزامات فنی و زیر ساخت‌ها در روابط عمومی الکترونیک، روابط عمومی الکترونیک در خدمت برنامه استراتژیک سازمان، نقش رهبری سازمان در تحول روابط عمومی از سنتی به الکترونیک، روابط عمومی الکترونیک و مدیریت نوآوری، استانداردها در روابط عمومی الکترونیک، معماری سامانه جامع روابط عمومی الکترونیک، روش‌های نوین افکارسنجی و روابط عمومی الکترونیک، ارایه مدل عملی پرتال سازمانی(بانگاهی به استانداردها و ضوابط تدوین پرتال‌های دولتی)، رویکرد اخلاقی به روابط عمومی الکترونیک و مدیریت افکار عمومی و روابط عمومی الکترونیک به عنوان 12 محور تعیین شده نام برد. [مفاهیم: روابط عمومی دیجیتال چیست؟]

استاد پیشگام روابط عمومی الکترونیک در سال 88 از امکان بررسی مطالعات موردی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها در این همایش خبر داد و افزود:در این بخش روابط عمومی الکترونیک و نقش آن در بانکداری الکترونیک، شهروند ا لکترونیک، سلامت الکترونیک، آموزش الکترونیک و دولت الکترونیک مورد بررسی قرار خواهد گرفت. ضمن آنکه معرفی تجربه‌های موفق سازمانی در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی در دستور کار قرار دارد. [دکتر خوارزمی از روابط عمومی الکترونیک می‌گوید]

 دکتر خوارزمی استاد پیشگام روابط عمومی‌الکترونیک شناخته شد

دکتر خوارزمی با بیان این که مقالات ارایه شده نبایستی در همایش‌ها و کنفرانس‌های داخلی و خارجی ارایه شده باشد افزود: در پنجمین همایش‌ روابط‌ عمومی‌ الکترونیک از نویسندگان مقالات برتر تجلیل خواهد شد.

وی افزود: مقالات ارایه شده در کمیته علمی مرکب از اینجانب و آقایان: دکتر سعید رضا عاملی، دکتر علی‌اصغر محکی، دکتر یونس شکرخواه، دکتر داود زارعیان و دکتر حمید ضیایی‌پرور مورد بررسی و قضاوت قرار خواهد گرفت.

 اعضای کمیته علمی پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک معرفی شدند

پنجمین همایش روابط عمومی الکترونیک، اردیبهشت ماه سال 89 و هم زمان با گرامیداشت روز روابط عمومی در تقویم رسمی کشور در تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 98581

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز