همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد طی حکمی پرویز کرمی را به سمت مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل این وزارتخانه منصوب کرد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متن حکم سید محمد حسینی به شرح زیر است:
روابط عمومی مجموعه ای متمایز با مأموریتی سهل و ممتنع می باشد و آیینه تمام نمای هر دستگاه و سازمانی است که می بایست پاسخگوی مردم و  مبین اقدامات و فعالیت ها باشد.

سابقه شناخت، تعهد و تجربه مدیریتی و رسانه ای شما، وزارتخانه را در این جهات به چشم انداز روشنی امیدوار می کند. لذا به موجب این حکم جنابعالی را به سمت «مشاور وزیر و مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل» منصوب می نمایم.

ضروری است روابط عمومی ها، سایت ها و نشریات داخلی وزارتخانه تحت حمایت و نظارت آن اداره کل باشد و با روابط عمومی های برون سازمانی نیز تعامل کامل، ایجاد گردد.

راه اندازی واحد افکارسنجی (برون و درون سازمانی) و بازخوردگیری، به همراه ماموریت تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به شبهات و صیانت از زحمات همکاران در اولویت کاری باشد.

بدیهی است معاونین و سایر مدیران در جهت تحقق اهداف تعیین کننده آن مجموعه نهایت همکاری را بعمل خواهند آورد.

پرویز کرمی دارای مدرک لیسانس جامعه‌شناسی است و از جمله سوابق وی می‌توان به مدیر کل حوزه وزارتی و نماینده ویژه وزیر ارشاد در ستاد مبارزه با مواد مخدر، مشاور اجرائی وزیر ارشاد، مدیر روابط عمومی سازمان امور جانبازان، مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی ایران، عضو هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان، عضو انجمن روابط عمومی ایران، مدیر مسئول و سردبیر روزنامه جوان، معاون مدیر مسئول روزنامه همشهری و سردبیر ایرانشهر، عضو شورای تعیین خط مشی خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا)، عضو کمیسیون طرح و برنامه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، عضو مجمع و رئیس هیئت مدیره کانون جهانگردی اتومبیلرانی ایران اشاره کرد.

حسینی: جایگاه روابط عمومی بیش از گذشته ارتقاء یابد 
 

  از سوی دیگر خبرگزاری ایسنا اعلام کرد : با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم معارفه مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

سید محمد حسینی،ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل در جمع کارمندان و کارکنان این مجموعه حضور یافت و پرویز کرمی را به‌عنوان مشاور وزیر، مدیر کل روابط عمومی و بین‌الملل این وزارتخانه معرفی کرد.


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به سوابق طولانی پرویز کرمی در فعالیت‌های روابط‌عمومی و رسانه‌ای و مطبوعاتی اظهار امیدواری کرد: جایگاه روابط عمومی بیش از گذشته ارتقاء یابد.


سید محمد حسینی با اشاره به رویکرد دولت در توجه و بهاء به کارهای فرهنگی افزود: انتظار می‌رود فعالیت‌های وزارتخانه در این مقطع گسترده‌تر و وسیع‌تر در حوزه بین الملل بازتابانده شود.

وی با اشاره به سوابق اجرائی و مدیریتی کرمی در زمینه‌های مختلف بر یکپارچگی و تمرکز فعالیتهای روابط عمومی و یکسان‌سازی و مدیریت جریان اطلاع رسانی در وزارتخانه تاکید کرد.

سید محمد حسینی، روابط عمومی را خط مقدم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و گفت:روابط عمومی باید دائم زنده ، پویا و فعال باشد و از طریق پایگاه اطلاع رسانی وزارتخانه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هنری جدی‌تر عمل کند.

وی افزود: علی رغم اینکه دستگاههای مختلف فرهنگی در کشور وجود دارد اما نگاه همه به این وزارتخانه است و ما نیاز داریم بخش بین‌الملل نیز در خود وزارتخانه احیا ء و فعال شود.

وی با اشاره به تغییر ساختار و کوچک سازی وزارتخانه گفت: علی رغم اینکه کوچک سازی و ادغام بخش های مختلف وزارتخانه از اهداف اساسی ما است اما در مورد این حوزه بر گستردگی آن تاکید داریم.

در ادامه این جلسه پرویز کرمی نیز روابط عمومی را مهندسی توافق دانست و کار در این حوزه را نیازمند تعامل دوسویه کارکنان و روابط عمومی از یک سو و وزارتخانه و مخاطبین از سوی دیگر عنوان کرد.

وی در پایان با تشکر از زحمات مدیران سابق روابط عمومی این وزارتخانه افزود: با تمام توان و به‌همت همکاران این مجموعه،روابط عمومی میان مسئولین و مردم و هنرمندان و فرهنگ دوستان را احیاء می‌کنیم.

کد خبر 98574

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز