همشهری آنلاین: مربی برکنار شده‌ی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفم که برای بودن یا نبودن برخی مربیان در پرسپولیس حسین رضازاده هم نقش دارد

احمدرضا عابدزاده با انتقاد از رفتار مسئولان باشگاه پرسپولیس که پس از انتخاب علی دایی وی را از جمع کادر فنی کنار گذاشته شده و از اردوی تدارکاتی امارات نیز بازماند، به ایسنا گفت:

در جلسه تمرین دوشنبه تیم پرسپولیس که همراه با مراسم معارفه علی دایی به عنوان سرمربی جدید تیم همراه بود، مسئولان تیم به من گفتند که علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی گفته است که عابدزاده نباید در جمع کادر فنی تیم حضور داشته باشد.

ظاهرا در جلسه‌ای که سعیدلو در ایام تعطیلی تاسوعا و عاشورا با افرادی چون حسین رضازاده داشته، متقاعد شده است که بنده در پرسپولیس نباشم و واقعا متاسفم برای چنین تیمی که پیشکسوتان و مربیان شناخته شده‌ای دارد، رضازاده برای بودن یا نبودن برخی مربیان نقش دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا باید چنین اتفاقی برای او و محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس بیافتد گفت: متاسفانه اینجا همه چیز برعکس است. ظاهرا آقایان تصمیم‌شان را از قبل گرفته بودند. وقتی ورزش مملکت ما سیاسی می‌شود، باید هم چنین تصمیماتی در آن گرفته شود.

عابدزاده خاطرنشان کرد: به باشگاه می‌روم و تنها درباره حساب و کتابم صحبت خواهم کرد تا کارم را در پرسپولیس تمام کنم. حال مردم و طرفداران تیم می‌توانند در این باره قضاوت کنند.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آینده این تیم را با کادر فنی جدید چطور می‌بینید، تصریح کرد: کسی ناکامی پرسپولیس را دوست ندارد، اما باید صبر کنیم و عملکرد این مربیان را در تیم‌مان ببینیم.

کد خبر 98296

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز