همشهری آنلاین: سپاهان اصفهان در یک بازی نفس‌گیر با پیروزی مقابل استقلال تهران ضمن جبران نتیجه بازی رفت خود را با فاصله‌ای زیاد در صدر جدول نشاند.

به گزارش همشهری آنلاین، در آخرین بازی از هفته هجدهم لیگ برتر، سپاهان اصفهان در یک بازی حسای میزبان استقلال تهران بود که این بازی در نهایت به سود بازیکنان نصف‌جهان به پایان رسید.

شروع بازی با حرکت توفانی بازیکنان استقلال شروع شد و فرهاد مجیدی در دقیقه سوم بازی می‌توانست نخستین گل تیم‌اش را به ثمر رساند که این توپ در شش قدم دروازه در کمال ناباوری به پای رحمتی برخورد کرد. برگشت این توپ نیز خطر ساز بود که اینبار به جای شانس، واکنش رحمتی مانع از به ثمر رسیدن گل استقلال شد.

در پی این حادثه، سپاهان به خود آمد و به آرامی کنترل بازی را در دست گرفت به گونه‌ای که در دقیقه دهم بازی ضربه آزاد بازیکنان سپاهان با خوش‌شانسی وحید طالب‌لو به تیر دروازه خود. یک بار دیگر نیز در این نیمه تیر دروازه به داد طالب‌لو رسید و اینبار ضربه کریمیان که بسیار زیبا نواخته شده بود بدون هیچ عکس‌العملی از طالب‌لو روی تیر دروازه نشست و به زمین بازگشت. طالب‌لو در این بازی از آمادگی کامل برخوردار نبود به گونه‌ای که در دقیقه 44 ضربه سر عماد رضا با اشتباه مسلم وی در جای گیر به گل اول سپاهان تبدیل شد..

استقلال در این  نیمه نشان داد که یا بد شانس است و یا اینکه فوروار‌هایش نامطمئن هستند چرا که آرش برهانی نیز در همین نیمه یک موقعیت تک به تک با رحمتی داشت که توپ را دقیقا به پای دروازه‌بان سپاهان کوبید.

رحمتی که دو بازیی اخیر ترکیبی از بازی زیبا و خو‌ش‌شانسی را با خود به همراه داشته است، در دقیه 45 نیبز شانس آورد که برهانی نتوانست گردش زیبایش با توپ را به گل تبدیل کرده و این توپ را به آسمان کوبید.

نیمه دوم نیز با حملات خونسرد سپاهان شروع شد و استقلال پرهیجان نیز مدام چشم به هجده قدم حریف داشت . در این نیمه و در دقیقه 53 بار دیگر طالب‌لو سایه توپ را نشانه گرفت و این اشتباه می‌توانست عماد رضا را به گل دوم برساند که اینبار این بازیکن عراقی سپاهان توپ را به آسمان کوبید.

در حالی که استقلال امید داشت به گل برسد و سپاهان نیز هوشیارانه به حملاتش ادامه می‌داد در دقیقه 61  سپاهانی‌ها یک پنالتی باد‌اورده را بدست آورد. در این لحظه در حالی که دفاع استقلال با چشمانش حرکت توپ در آسمان را رصد می‌کرد به ناگاه با عماد رضا برخورد کرد که این اتفاق را مرادی پنالتی تشخیص داد. این پنالتی را عقیلی با اعتماد به نقفس به گل دوم تیم‌اش تبدیل کرد.

بعد از این گل استقلال یکپارچه حمله شد اما حملاتی پر از احساس و در مقابل سپاهان به دنبال ضد حملات بود و در دقیقه 65 ضربه سر ابراهیم توره می‌توانست گل سوم این تیم را رقم بزند.

سرانجام این بازی با پیروزی شاگردان قلعه‌نویی به پایان رسید تا سپاهان 37 امیتاز و با با فاصله4 امتیازی از تیم دوم  در صدر جدول قرار گیرد.

کد خبر 96738

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز