همشهری آنلاین: فولاد خوزستان و ابومسلم که در انتهای جدول قرار دارند با یک شروع خوب و توفانی به استقبال نیم‌فصل دوم لیگ نهم رفتند.

به گزارش همشهری آنلاین، در نخسین هفته از نیم‌فصل دوم لیگ برتر، تیم فوتبال فولاد خوزستان در یک بازی زیبا توانست با 4 گل از سد تیم خوب راه‌آهن بگذرد.
در این بازی که هیچ طرفدار خوشبین فولاد نیز تصور این نتیجه را نداشت شاگردان مجید جلالی یک گل در نیمه اول و 3 گل در نیمه دوم به ثمر رسانند تا بازی‌های بعد را با روحیه‌ای مضاعف شروع کنند.

در خراسان نیز، سیاه‌جامگان که نیم فصل اول را با نخستین برد خود به پایان رسانده بودند توانستد در مشهد با 2 گل از سد استقلال اهواز بگذرند. بازیکنان ابومسلم در دقایق 45 و 71 توانستند شادی و شعف را برای تماشاگران خود به ارمغان آورند.

در شیراز نیز، تیم بی‌حاشیه و دوست داشتنی مقاومت سپاسی توانست با یک گل از سد پیکان، که هنوز خود را از مدعیان قهرمانی می‌داند بگذرد. مقاومتی‌ها با این پیروزی خود را به رده سوم جدول رساندند.

در انزلی، ملوان که روزهای ناخوشایندی را می‌گذراند میزبان شاهین بوشهر بود اما از این میزبانی نتوانست استفاده کند و این بازی بدون به ثمر رسیدن گلی با نتیجه مساوی به پایان رسید.

تیم‌های تبریزی و کرجی لیگ نیز روز جمعه پیروزی‌های درخور توجهی بدست آورند. تراکتور سازی در شهر خود توانست با 3 گل از سد صبای قم بگذرد. بچه‌های تبریزی یک گل در نیمه اول و 2 گل در نیمه دوم به ثمر رساندند اما بازیکنان صبا فقط توانستند یکی از این گل را در نیمه دوم جواب دهند.

در کرج نیز شاگردان محمد مایلی کهن توانستند از سد، ذوب‌آهن که یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی است بگذرند. در این بازی بازیکنان سایپا  هر دو گل خود را در نیمه دوم به ثمر رساندند و این در حالی بود که با گل در 39 ذوب آهن آنها نیمه اول را با شکست به پایان رسانده بودند. برای سایپا در این بازی کریم انصاری‌فر، ملی‌پوش خوش آتیه این تیم یک گل به ثمر رساند تا با احتساب 10 گل زده بعد از علی کریمی در رده دوم بهترین گلزن‌های لیگ امسال تا هفته هجدهم قرار گیرد.

کد خبر 96663

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز