همشهری آنلاین: مدیرکل راه و ترابری استان تهران با تکذیب خبر مسدود بودن مسیرهای خروجی و ورودی استان تهران، گفت:

هم اکنون تردد خودروها در جاده‌های هراز و چالوس در حوزه راه استان تهران بدون هیچگونه مشکلی در حال انجام است.

علی صدیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به باز بودن تمامی مسیرهای ورودی و خروجی استان تهران به استان‌های همجوار، گفت: هم اکنون تردد خودروها در جاده‌های هراز و چالوس در حوزه راه استان تهران بدون هیچگونه مشکلی در حال انجام است.

مدیرکل راه و ترابری استان تهران با بیان اینکه از مدت‌ها پیش تمام گروه‌های راهداری در آماده باش کامل برای ایمن سازی راه‌ها قرار گرفته‌اند، اعلام کرد: شب گذشته بارش برفی در حدود 15 الی 25 سانتی متر از ساعت 19 تا 1 بامداد در مسیر چالوس و 15 تا 20 سانتی متر طی ساعت 19:30 دقیقه تا ساعت 2 بامداد در مسیر هراز اتفاق افتاد، که اکیپ‌های راهداری با عملیات برف روبی و نمک پاشی توانستند در سریعترین زمان ممکن جاده‌ها را ایمن سازی کنند. 

پیگیری خبرنگار مهر از اداره‌های راه و ترابری استان تهران و استان مازندران نیز حاکی از آن است که جاده‌های هراز و چالوس در حال حاضر باز بوده و تردد وسایل نقلیه عبوری از این مسیرها بدون مشکل امکان پذیر است.

بر اساس این گزارش جاده چالوس ساعت 7 شب گذشته 27 آبان ماه به دلیل بارش شدید برف و عدم دید کافی رانندگان برای حفظ ایمنی آنها از سوی پلیس راه بسته شد که ساعت 9 و30 دقیقه  امروز پس از ایمن سازی جاده‌ها توسط سازمان راهداری وحمل و نقل     جاده‌ای و تائید پلیس راه کشور بازگشایی شده است.

جاده هراز هم که از ساعت 1 و 30 دقیقه بامداد 28 آبان بسته شده بود ساعت 8 صبح روز جاری بازگشایی شده است.

کد خبر 95628

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز