مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور گفت: رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی و برفگیر دارند خودروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند

سرهنگ حسین علیشاهی درمصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبرافزود : پلیس راه از تردد خودروهای عبوری فاقد زنجیر چرخ در محورهای سردسیر و برفگیر جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شب گذشته در بسیاری از محورهای ارتباطی کشور شاهد بارش برف و باران بودیم گفت: هم اکنون سطح معابر در استان‌های اردبیل، اصفهان، فارس، گیلان، مازندران، گلستان و قزوین به علت بارش باران لغزنده است.

سرهنگ علیشاهی افزود: در ارتفاعات گیلان، ایلام، مازندران، الموت و محور هراز،چالوس و فیروزکوه به علت بارش برف، سطح جاده‌ها لغزنده است و رانندگان باید نکات ایمنی را رعایت کنند.[آشنایی با نکات ایمنی در رانندگی]

وی با بیان اینکه از ساعت 19دیشب تا 9 صبح امروز محور چالوس به علت بارش برف سنگین بسته شد افزود: شماری از خودروهای عبوری که  به علت نداشتن زنجیر چرخ گرفتار شده بودند با تلاش ماموران پلیس راه و بدون هیچ حادثه‌ای به مازندران و تهران هدایت شدند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور همچنین گفت: برف سنگین و یخ زدگی موجب شد محور هراز به ویژه در محدوده امامزاده هاشم از ساعت یک و 30 دقیقه تا 7 و 30 دقیقه بامداد امروز به روی همه خودروهای عبوری بسته شود.

سرهنگ علیشاهی گفت: هم اکنون همه راه‌های اصلی کشور باز و ترافیک در آنها روان است.

کد خبر 95617

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز