همشهری آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی احکام جداگانه ای مدیرکل رسانه های خارجی و مدیرکل دفتر تحقیقات و برنامه ریزی رسانه ها ی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی این وزراتخانه را منصوب کرد.

انتصاب مدیرکل رسانه های خارجی

وزیر فرهنگ و ارشاد طی حکمی محمد جوادآغاجری را به سمت مدیرکل رسانه های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم سید محمد حسینی آمده است: بنا به پیشنهاد معاون محترم مطبوعاتی و اطلاع رسانی و نظر به مراتب تعهد و شایستگی و تجارب گوناگون فرهنگی در داخل و خارج کشور به موجب این حکم به سمت «مدیرکل رسانه های خارجی» منصوب می شوید.

انتظار دارد با برنامه ریزی دقیق و مرحله ای و اتخاذ رویکرد فعال در برقراری ارتباط و بهره گیری از تجارب موفق و برجسته مطبوعات و رسانه های کشورهای دیگر ، زمینه تعامل و نزدیکی هرچه بیشتر رسانه های جهان اسلام و هم اندیشی نخبگان و اهالی مطبوعات کشورهای اسلامی را فراهم آورید.
توفیق روزافزون همگان را در خدمت به نظام اسلامی از خداوند منان مسألت می کنم.

انتصاب مدیرکل دفتر تحقیقات و برنامه ریزی رسانه ها

سید محمد حسینی همچنین طی حکمی محمدمهدی انصاری را به سمت مدیرکل دفتر تحقیقات و برنامه ریزی رسانه ها منصوب کرد. 

به گزارش روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این حکم آمده است: بنا به پیشنهاد معاون محترم مطبوعاتی و ازطلاع رسانی و نظر به مراتب تعهد و تجارب فرهنگی و رسانه ای جنابعالی را به سمت «مدیرکل دفتر تحقیقات و برنامه ریزی رسانه ها» منصوب می کنم.

انتظار دارد در راستای پژوهش و برنامه ریزی جهت ارتقا و توسعه نظام مطبوعاتی و رسانه ای کشور نسبت به اصول و شاخص های تعیین کننده ای چون فعالیت علمی و حرفه ای در عرصه رسانه ها، پژوهش محوری در فرآیند برنامه ریزی رسانه ها، کیفیت محوری، شناسایی و پرورش نیروی انسانی نخبه و متعهد در طراز نظام جمهوری اسلامی ایران برای ایفای نقش موثر در عرصه رسانه ها به ویژه مطبوعات و خبرگزاری ها و همچنین ارتباط با مراکز تحقیقاتی و اساتید حوزه رسانه توجه ویژه مبذول دارید.

توفیق همگان را از خداوند متعال مسألت می کنم.

کد خبر 95564

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز