دوشنبه ۶ آذر ۱۳۸۵ - ۱۶:۱۷
۰ نفر

گروه اجتماعی: عضو کمیسیون بهداشت‌ودرمان مجلس گفت: بودجه بخش بهداشت و درمان در بودجه86 باید تا سه برابر افزایش یابد.

علی مارامایی ضمن اعلام این مطلب گفت: باید بودجه بخش بهداشت و درمان کشور از 507میلیارد تومان سال جاری، به هزار و 500میلیارد تومان در سال 86 افزایش یابد.

وی این اعتبارات را به عنوان اعتبارات جاری دانست و گفت: کمیسیون بهداشت مجلس، تمام تلاش خود را برای افزایش اعتبارات بخش سلامت و رساندن آن به میزان مذکور در تصویب بودجه سال‌86 انجام خواهد داد.

مارامایی در این باره توضیح داد: دولت هم باید اعتبارات بیشتری را در بخش بهداشت و درمان در لایحه بودجه 86 به مجلس پیشنهاد دهد و نمایندگان هم اختصاص این اعتبارات به عرصه سلامت را تصویب کنند.

وی افزود: اردوهای هجرت بسیج سازندگی یکی از مهمترین اقدامات جهادی در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی است و ویزیت و درمان رایگان مردم روستاها و مناطق محروم و همچنین احداث خانه‌های بهداشت در این مناطق، از جمله اقداماتی است که توسط متخصصان و جوانان بسیجی در سال جاری در حال انجام است.

نماینده گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت‌های بالای روستاها از امکانات بهداشتی، بر لزوم اختصاص اعتبارات ویژه در بخش بهداشت و درمان و گسترش امکانات و خدمات‌رسانی در مناطق محروم و روستایی تاکید کرد.

کد خبر 9530

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز