سپ بلاتر در نشست خبری ویژه‌ی مراسم SOCCEREX دوشنبه 7 آذر در دبی درباره‌ تعلیق فعالیت‌های بین‌المللی فوتبال ایران و حضور تیم امید در بازی‌های آسیایی اظهارنظر کرد.

به گزارش اسنا‏،‎ بلاتر در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره‌ی تعلیق فوتبال ایران گفت: «ما ایران را برای بی‌احترامی‌اش به قوانین به حالت تعلیق در‌آوردیم. ما برای آنها دوازده دسامبر را تعیین کرده بودیم تا اساس‌نامه‌اش را تغییر دهد اما، به سبب دخالت دولت در کار فدراسیون، فوتبال این کشور را به حالت تعلیق درآوردیم.»

رییس فیفا درباره‌ حضور تیم امید در بازی‌های آسیایی دوحه گفت:« پس از درخواست سازمان تربیت بدنی ایران و مشورت با "محمد بن همام" (رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا ) درباره‌ حضور تیم امید تصمیم گرفتیم که این تیم را به این رقابت‌ها بفرستیم. اکنون هم سفیر ایران در حال مذاکره با نمایندگان ما در بروکسل درباره‌ی این مشکل است.»

همچنین بلاتر هشدار داد که مشکل تعلیق فوتبال ایران حل نشده است و ممکن است دامنگیر این تیم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا شود:« اگر اساس‌نامه‌ ایران تا دوازده دسامبر تغییر نکند این تیم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را از دست خواهد داد. »

 بن همام در نشست خبری‌اش درباره تعلیق فوتبال ایران اظهار نظر نکرد.

کد خبر 9514

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز