همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان اینکه 25 دستگاه اتوبوس دوکابین خارجی در حال ترخیص از گمرک است، گفت: به زودی این اتوبوس‌ها وارد خط ویژه اتوبوسرانی خیابان ولی عصر(عج) خواهد شد.

مهندس بیژنی در گفت‌وگو با سما، با بیان این مطلب اظهار داشت: سری جدید اتوبوس‌های دوکابین خارجی که قرار بود در خط ویژه خیبان ولی عصر(عج) به کارگرفته شوند مراحل نهایی ترخیص خود از گمرک را طی می‌کنند که پس از آماده سازی‌های لازم وارد خط خواهند شد.

وی ادامه داد: با ورود این اتوبوس‌ها که از کیفیت و ظرفیت بالایی برخوردارند تعدادی از اتوبوس‌های قدیمی که به صورت کمکی خدمات رسانی می‌کردند از خط خارج خواهند شد و در تلاشیم که روز به روز کیفیت و نحوه خدمات رسانی در این خط را ارتقا دهیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تصریح کرد: در حال حاضر از میدان ونک تا پارک وی 90 دستگاه اتوبوس در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند و اتوبوس‌های جدید نیز در این محدوده فعالیت خواهند کرد.

وی تاکید کرد: در خط ویژه اتوبوسرانی خیابان ولی عصر(عج) باید به مرور از اتوبوس‌های باکیفیت و پرظرفیت استفاده شود تا مسافران در این مسیر با راحتی و آرامش سفرکنند و خدمات رسانی مناسبی به آن‌ها صورت گیرد.

بیژنی ادامه داد:  با ایجاد خط ویژه اتوبوسرانی در خیابان ولی عصر(عج) علاوه بر کاهش تردد خودروهای شخصی در این خیابان و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، با به کارگیری اتوبوس‌های مدرن که استانداردهای جهانی را دارند شاهد کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

به گفته مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با ایجاد خط ویژه اتوبوسرانی در خیابان ولی عصر سرعت متوسط حرکت اتوبوس‌ها در این مسیر افزایش یافته و این مساله  سبب کاهش زمان سفر در این مسیر شده است.

وی  در ادامه اظهار داشت:خط ویژه اتوبوسرانی خیابان ولی عصر از پارک وی تا میدان تجریش ادامه خواهد یافت که کار مطالعاتی وکارشناسی این بخش از طرح مذکور مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

کد خبر 94886

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز