یکشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۸ - ۱۵:۱۳
۰ نفر

گروه حوادث: پلیس در جست‌وجوی مردی است که 6 سال قبل، مرد نمایشگاه‌داری را به قتل رسانده و جسدش را به آتش کشیده است

صبح سومین روز فروردین 82، به‌دنبال پیدا شدن جسد نیمه سوخته مردی در یکی از جاده‌های اشتهارد کرج، تحقیقات پلیسی برای کشف راز این جنایت آغاز شد.

بررسی‌های اولیه نشان می‌‌داد عامل یا عاملان جنایت بعد از قتل این مرد برای اینکه سرنخی از خود به جا نگذارند، تمامی مدارک شناسایی او را به سرقت برده و با به آتش کشیدن جسد او پا به فرار گذاشته‌اند، بنابراین جسد مقتول به پزشکی قانونی انتقال یافت و تحقیقات برای یافتن ردی از عاملان جنایت ادامه یافت.

هنوز چند روز از حادثه نگذشته بود که خانواده مردی به نام شمس‌علی به اداره پلیس رفتند و از ناپدید شدن ناگهانی وی خبر دادند. همسر این مرد در تحقیقات به پلیس گفت: همسرم ساعت 4 بعدازظهر 3فروردین برای رفتن به محل کارش که یک نمایشگاه اتومبیل در کرج بود، خانه را ترک کرد اما دیگر به خانه برنگشت.

فردای آن روز وقتی دیدم از او خبری نیست، به نمایشگاهش رفتم اما در آنجا قفل بود. من که نگران حال همسرم شده بودم، به هر کجا که تصور می‌کردم وی رفته باشد، سر زدم اما باز هم اثری از او پیدا نکردم برای همین تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس اطلاع دهم.

بعد از اظهارات این زن، ماموران وی را به پزشکی قانونی منتقل کردند و وقتی او با جسد نیمه سوخته مرد ناشناس روبه‌رو شد، گفت که جسد متعلق به همسر وی به نام شمس‌علی است.

با شناسایی هویت واقعی مقتول، تحقیقات تخصصی برای شناسایی قاتلان وی وارد مرحله‌ای تازه شد. وقتی ماموران متوجه شدند شمس‌علی در روز حادثه با یکی از دوستانش به نام اکبر قرار ملاقات داشته است، این فرضیه که اکبر از ماجرای جنایت باخبر باشد مد نظر قرار گرفت، بنابراین پلیس عازم خانه این مرد شد، اما بررسی‌ها نشان می‌داد وی همزمان با به قتل رسیدن شمس‌علی، محل زندگی خود را ترک کرده و بدون بر جا گذاشتن ردی ناپدید شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان تهران، بررسی‌ها نشان می‌دهد اکبر در جریان قتل شمس‌علی دست داشته و به همین خاطر دستور بازداشت وی صادر شده است اما از آنجایی که هنوز ردی از وی به دست نیامده است، بازرس شعبه 16 دادسرای کرج با دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم از کسانی که از مخفیگاه وی خبر دارند خواسته است اطلاعات خود را از طریق شماره تلفن‌های 2182900-0261 - 2182838- 0261 در اختیار پلیس قرار دهند

کد خبر 94732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز