گروه شهری: شهروندان تهرانی در آینده نزدیک می‌توانند هرگونه انتقاد،‌ پیشنهاد و یا شکایت خود را از طریق sms به مرکز سامانه 1888 انتقال دهند؛

به‌طوری که هم‌اکنون شهرداری تهران در حال بررسی و مذاکره با شرکت مخابرات و اداره پست برای امکان بررسی ارسال پیام‌های مردمی از طریق sms است. 
به گزارش همشهری،‌‌ علیرضا محمودی رئیس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران دیروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران همچنین از راه‌اندازی بانک ایده و استفاده از نیروی 75 هزار ناظر افتخاری در سامانه 1888 خبر داد و در توضیح آن گفت: این بانک با هدف تشویق، جلب همکاری، ایجاد انگیزه برای صاحب‌نظران و نخبگان و دریافت نظرات و ایده‌های جدید آنان در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران همچنین در مورد ناظرین افتخاری 1888  گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پیش‌بینی‌های لازم برای جذب و حضور 75 هزار نفر از ناظران افتخاری فراهم شده است.
وی اظهار داشت: هم‌اکنون گروههای 1888 شهرداری در 5 نقطه تهران فعال شده‌اند که ماموریت اصلی آنها شناسایی، جذب و ساماندهی نخبگان، اساتید دانشگاه و چهره‌های برجسته علمی و فرهنگی، معتمدین و .... در قالب گروههای ناظرین افتخاری 1888 است.
به گفته محمودی، تخصص، دانش و مهارت، صلاحیت شخصی و سازمانی از ویژگی‌های اصلی ناظرین افتخاری 1888 خواهد بود.
رئیس مرکز 1888 شهرداری تهران با تاکید بر این‌که هم‌اکنون تعدادی از این ناظرین افتخاری فعالیت خود را در سطح مناطق آغاز کرده‌اند، تصریح کرد: به عنوان مثال در پی تماس‌های مردمی شهروندان منطقه 14 که گزارش‌هایی در مورد بروز تخلفاتی از سوی سه نفر از کارکنان شهرداری منطقه 14 مطرح کرده بودند مراتب مورد بررسی قرار گرفت و  پس از محرز شدن تخلفات، با کارمندان خاطی برخورد شد.
رئیس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران عزم مجموعه مدیران شهرداری تهران در برخورد با متخلفین و نیز تشویق کارکنان خدوم این مجموعه را جدی خواند.
محمودی در بخش دیگری از سخنان خود طرح درخواست‌ها، توقعات و انتظارات مردم را موجب اصلاح بسیاری از روش‌ها و بهبود برنامه‌های شهرداری تهران دانست و تصریح کرد: بیشترین گلایه‌ها مربوط به  حوزه ماموریت‌های محوله به سامانه 137 بوده است. البته با اجرای طرح‌های جهادی در سطح مناطق این گلایه‌ها نیز رو به کاهش است.
کد خبر 9468

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز