همشهری آنلاین: محسن رضایی گفت: قبل از انتخابات، برنامه دادن و اخلاق، محور بود، بعد از انتخابات هم تمکین به قانون مهم است.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه اولین مجمع عمومی حزب آباد گران جوان ایران اسلامی در جمع خبرنگاران افزود: اگر همه به قانون تمکین کنند مشکلی نخواهیم داشت و صاحبان افکار و عقاید مختلف مشروط بر اینکه قانون را زیر پا نگذراند می‌توانند حقوق خود را پیگیری کنند.

محسن رضایی تصریح کرد:‌ نخبگان کشور در تشویق مردم به رعایت قانون می‌توانند بسیار موثر باشند.

رضایی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا نظریه تشکیل کمسیون ملی انتخابات را پیگیری می کند یا خیر گفت: این موضوع را باید مجلس شورای اسلامی در قانون جامع انتخابات مورد بحث و بررسی قرار دهد زیرا هر پیشنهادی تا زمانی که تبدیل به قانون نشده است عملی نیست.

وی افزود: با دوستان مجلس و مراکزی که در حال تهیه و نگارش قوانین انتخابات هستند این موضوع را در میان گذاشته‌ام.

محسن رضایی در پاسخ به سوالی درباره طرح مسائل انحرافی در جامعه گفت: در زمان امام( ره) موضوع اصلی کشور ساختن دولت و ملت و جمهوری اسلامی بود و شعارهای اجتماعی و اقتصادی انحراف تلقی می‌شد اما امروز روز ساختن جامعه است و باید یاد بگیریم که با هم زندگی کنیم.

وی افزود: اگر امورات کشور امروز سیاسی شود و عده‌ای به دنبال سیاسی کردن همه مسائل باشند انحرافات دیگری به وجود می‌آید.

رضایی ماهیت حوادث پس از انتخابات را اجتماعی خواند و گفت: خیلی‌ها دنبال این هستند که مسائل را سیاسی کنند که حتما این موضوع یک انحراف تلقی می‌شود.

کد خبر 94514

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز