همشهری آنلاین: وزیر دادگستری با اشاره به این‌که خبرگزاری قرآنی ایران باید در راستای قرآنی کردن فضای جامعه تلاش کند، چرا که انقلاب ما انقلابی قرآنی است، گفت:پیشرفت در دهه چهارم انقلاب اسلامی با محوریت قرآن محقق می‌شود.

سیدمرتضی بختیاری، وزیر دادگستری، اول آبان‌ماه، با حضور در غرفه خبرگزاری قرآنی ایران (ایکنا) در شانزدهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها با بیان این مطلب گفت: موانع اجرایی، مادی و پشتیبانی می‌تواند چنین خبرگزاری را در مسیر راهش دلسرد سازد که با توکل به پروردگار یکتا می‌توان این کار بزرگ را به سامان رساند که در دهه چهارم انقلاب اسلامی ایران که دهه پیشرفت و عدالت است، اگر محور قرآن باشد، پیشرفت هم محقق می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت‌های مناسبی درباره ترویج فرهنگ قرآنی توسط خبرگزاری‌های دینی در حال انجام است، خبرگزاری قرآنی ایران به عنوان یکی از مراکز اطلاع‌رسانی رویداد‌های قرآنی جهان در آغاز فعالیت تخصصی خود قرار دارد و این خبرگزاری باید در راستای قرآنی کردن فضای جامعه تلاش کند، چرا که انقلاب ما انقلابی قرآنی است.

بختیاری بیان کرد: این‌گونه خبرگزاری‌ها با دارا بودن این رسالت سنگین باید قوی‌تر و محکم از سوی نهاد‌های ذیربط مورد حمایت قرار گیرند، زیرا این قبیل رسانه‌ها می‌توانند در فرهنگ‌سازی تاثیر‌گذار باشند.

وی گفت: از خبرگزاری قرآنی ایران این انتظار می‌رود که اگر به بن‌بست در مسیر حرکت خود برخورد کرد از میزان فعالیت خود نکاهد، بلکه سعی کند که قدم‌های محکمی را بردارد، زیرا فعالان در این خبرگزاری کار بزرگی را شروع کرده‌اند. 

کد خبر 93494

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز