مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: دبیرخانه شورای عالی ترافیک اعلام کرد: اجرای طرح تغییر ساعات کار در پایتخت به مدت حداکثر یکماه به تعویق افتاد

به گزارش سرویس «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس اعلام دبیرخانه شورای عالی ترافیک، تعویق اجرای طرح ساعات کار در تهران بنا به درخواست برخی دستگاه‌ها و نهادها جهت هماهنگی بیشتر با آن دستگاه‌ها و نهادها صورت می‌گیرد.

در این مدت علاوه بر دستگاه‌ها و نهادهای مختلف که باید شروع کار خود را با ساعاتی که اعلام شده است تنظیم کنند امید می‌رود که شهروندان تهرانی نیز خود را با این طرح هماهنگ کنند.

به گزارش ایسنا، بر اساس مصوبه شورای عالی ترافیک کشور طرح تغییر ساعت کاری در تهران به طور آزمایشی قرار بود از 2 آبان ماه سال جاری به مدت یکماه اجرا شود.

بر اساس این مصوبه ساعت کار مراکز نظامی و صنعتی به تشخیص ارگان‌های مربوطه 6 تا 6:30 آغاز و بین ساعت 13 تا 13:30 برای گروه‌های نظامی و 14 تا 14:30 برای گروه‌های صنعتی پایان می‌یابد، ساعت کار بانک‌ها از ساعت 7 تا 15، ساعت کار ادارات دولتی 7:30 تا 15:30، ساعت آغاز به کار مدارس و دانشگاه‌ها 8 تا 8:30 و ساعت پایان کار 13 تا 15 خواهد بود. همچنین ساعت کار صنوف نیز از ساعت 9:30 تا 16 تعیین شده است.

همچنین ساعت آغاز به کار مدارس ابتدایی در ساعت 8:30 صبح و دانشگاه‌ها و دبیرستان‌ها نیز در ساعت 8 تعیین شده است تا کودکان دوره‌های ابتدایی زمان بیشتری را برای استراحت داشته باشند. 

کد خبر 93410

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز