سه‌شنبه ۲۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۷:۵۷
۰ نفر

گروه سیاسی: مراسم تشییع پیکر شهید سردار نور علی شوشتری و جمع دیگری از شهیدان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان از مقابل ستاد نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

در این مراسم که باحضور محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه، رحیم صفوی دستیار ویژه رهبر معظم انقلاب در امور نظامی، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، دریابان شمخانی، جمعی از همرزمان این شهدا و جمع دیگری از مسئولان لشکری و کشوری برگزارشد، نماینده‌ ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: عجین‌شدن خون سردار شوشتری و سردار محمدزاده با خون سران طوایف سیستان و بلوچستان در مراسمی که در راه وحدت اسلامی بوده است، بنیان کفر و نفاق را برخواهد چید. 

علی سعیدی با اشاره به رشادت‌های حضرت حمزه در دوران صدر اسلام گفت: وجود حمزه‌ها، شوشتری‌ها و محمدزاده‌ها لازم است تا انقلاب باقی بماند.

به گزارش مهر، علاوه بر تشییع پیکر سردار شوشتری، پیکر شهیدان سردار رجبعلی محمد‌زاده فرمانده سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان، حسین اسدی، علی علویان، حسین مرادی، ولی فتح مرادی، هادی محمدی سلیمانی، شهرام ترکی، روح‌الله نوزاد، هوشنگ کریمی، فرشاد شفیع پور، علی عربی، خسرو شمس‌الدین و علی نیک‌پور از مقابل ستاد نیروی زمینی سپاه تشییع شد.

بنا به درخواست مردم نیشابور، پیکر شهید شوشتری روز گذشته پس از تشییع در تهران به زادگاهش نیشابور منتقل شد و امروز از مقابل مسجد صاحب الزمان این شهرستان تشییع می‌شود.  نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه قدس و تنی چند از فرماندهان ارشد سپاه روز یکشنبه در پی حادثه تروریستی در شهر سرباز به درجه رفیع شهادت نایل شدند.

پیکر پاک 15شهید این حادثه نیز در زاهدان و با حضور حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران و نماینده ولی فقیه در این استان تشییع شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج پیکر پاک 3 شهید در زاهدان تشییع و به خاک سپرده شدو پیکر مطهر 12شهید دیگر پس از تشییع برای خاکسپاری به زادگاهشان اعزام شد.

تشییع پیکر 4 شهید عملیات تروریستی شهرستان پیشین نیز عصر دیروز از مقابل حسینیه امام خمینی در سیرجان برگزار شد. پیکر این شهیدان امروز در زادگاه‌شان در شهرهای شهربابک، بافت، راور و جیرفت به خاک سپرده می‌شود.

کد خبر 93327

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز