همشهری آنلاین نخستین روز هفته یازدهم لیگ برتر با دو پیروزی و سه تساوی همراه بوده در این میان سپاهانی‌ها با هوش‌تر از پرسیپولیس عمل کردند.

به گزارش همشهری آنلاین پایان بخش روز نخست هفته یازدهم بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان بود که کسالتب‌بار و بی نشاط بدون به ثمر رسیدن گلی به پایان رسید.
شروع این بازی فریبنده بود به ویژه فرار زیبای بازیکنان فولاد در دقیقه 3 که با خطای معمار زاده روی بارکویچ یک پنالتی برای خوزستانی‌ها به همراه داشت اما این پنالتی را سعید رمضانی نتوانست به گل تبدیل کند و ضربه او را معمار زاده دفع کرد. بلا فاصله بعد از این حادثه کریم باقری در مقابل دروازه فولاد صاحب یک موقعیت عالی شد و در چند قدمی دروازه توپ را به دست حسین آشنا دروازه‌بان فولاد نواخت.

این طراوت تا دقیقه 15 ادامه داشت اما در روزی که کریم باقری کم فروغ بود پرسپولیس هم توان بازی گیرا نداشت در این روز میثم بائو نیز نشانی از روزهای خوبش نداشت.
دو تیم به گونه‌ای بازی می‌کردند که ظاهرا به تساوی رضایت داشتند. در طول بازی چند بار دورازه‌ها تا حدودی تهدید شد اما تماشاگران اثری از بازی هجومی پرسپولیس و فوتبال ناب خوزستان  را در این بازی ندیدند.

بدین ترتیب هر دو تیم شانس خود را برای صعود چشمگیر در جدول از دست دادند.

این ماجرا برای مقاومت سپاسی هم رقم خورد. این تیم در رویارویی با مس کرمان به تساوی  دست یافت البته دست کم این بازی دو گل داشت.

بوشهری‌ها در عوض امروز کاری کارستان کردند. آنان توانستند در زمین خود ذوب‌آهن را متوقف کنند در این بازی گل نخست را شاهینی‌ها به ثمر رساندند ما ذوبی‌ها که تحمل شکست نداشتند، این باخت را به تساوی تبدیل کردند.

سپاهانی‌ها که در حال اوج گرفتن هستند قدر این هفته را دانستند و در زمین خود تراکتور سازی خوش نام را با سه گل بدرقه کردند. البته تراکتور سازان برای دور نماندن از قافله در دقیقه 93 یکی از گل‌های خورده شده را با ضربه محبی پاسخ دادند.

راه آهن نیز در خانه شگفتی ساز شد . بچه های شهر ری در مقابل صبا باتری کم آوردند تا میهمان قمی با نتیجه 3 بر صفر به خانه برود.

کد خبر 92594

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز