یکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۸ - ۰۷:۰۲
۰ نفر

گروه ورزشی: جلالی پس از ناکامی فولاد با لوکا بوناچیچ بار دیگر به اهواز بازگشت تا اشتباه مدیران این باشگاه در خصوص از دست دادن وی و آوردن بوناچیچ ثابت شود.

سرمربی جدید فولاد از دو بازی خود روی نیمکت این تیم یک شکست و یک تساوی به دست آورده و هواداران این تیم پس از باخت خانگی برابر استیل‌آذین و تساوی مقابل ابومسلم منتظر پیروزی برابر پرسپولیس هستند. از سوی دیگر پرسپولیس با توجه به تغییر و تحولات اخیرش و برتری پرگل برابر مقاومت سپاسی با روحیه‌ای مناسب راهی اهواز شده است.

 شکستن طلسم چندساله

پرسپولیس در شرایطی به اهواز می‌رود که آخرین پیروزی این تیم در اهواز مقابل فولاد به لیگ دوم بازمی‌گردد و در واقع پرسپولیس 7 سال است که در اهواز موفق به شکست تیم فولاد نشده است. نکته جالب آنکه آمار بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر مقابل فولاد به سود تیم اهوازی است چون تیم اهوازی در 14 رویارویی با پرسپولیس تاکنون 6 بار به پیروزی رسیده و 5 بار شکست خورده است. دو تیم میزبان و میهمان با دو شوک متفاوتی که به آنها وارد شده رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند.

جلالی سابقه بردن پرسپولیس را دارد اما مهم‌ترین برد جلالی روی نیمکت‌ استقلال‌اهواز مقابل سرخپوشان رقم خورد. جلالی در اهواز پرسپولیس قطبی را 4 بر یک شکست داد.

 کرانچار: پرسپولیس باید به صدر جدول برسد

زلاتکو کرانچار پیرامون بازی امروز پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: «از فولاد اطلاعات کاملی به دست آورده‌ام و می‌دانم آ‌نها با توجه به شرایطی که در جدول لیگ برتر دارند، با انگیزه‌ بسیار بالا مقابل پرسپولیس ظاهر می‌شوند. از طرفی ما هم با پیروزی شیرینی که مقابل مقاومت کسب کردیم، نیاز داریم تا با 3 امتیاز این بازی روند صعودی تیم را ادامه دهیم. پرسپولیس باید با موفقیت در بازی‌های آتی خودش را به صدر جدول نزدیک کند. از این رو ما هیچ توجهی به جو ورزشگاه تختی اهواز نداریم و تنها به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم.»

وی درباره‌ شرایط فعلی تیم پرسپولیس تصریح کرد: «بعد از بازی اخیر انگیزه‌ بازیکنان بیشتر شده است. آنها از نظر شرایط روحی نیز وضعیت بسیار خوبی دارند و با تلاش فراوان در تمرینات شرکت می‌کنند. امیدوارم با یک بازی درخشان مقابل فولاد بتوانیم زنجیره‌ پیروز‌ی‌ها را ادامه دهیم.»

سرمربی تیم پرسپولیس درباره‌ انتخاب بازیکنان این تیم برای و ترکیب اصلی تیمش خاطرنشان کرد: «به هیچ وجه به اسم‌های بازیکنان در انتخاب‌هایم توجهی نمی‌کنم و تنها میزان آمادگی فنی و روحی بازیکنان برایم ملاک است. به عنوان مثال در این بازی محسن خلیلی، محمد پروین و محمد منصوری شرایط بازی مقابل فولاد را ندارند و از آنها استفاده نخواهم کرد. البته شرایط هر بازی فرق می‌کند و براساس ویژگی‌های آن تصمیم‌گیری می‌کنیم.»  کرانچار گفت: «تیم ما بضاعت قهرمانی در لیگ امسال را دارد. البته معتقدم تمام تیم‌های لیگ تقریبا در یک سطح هستند و این شانس است که باعث نتایج بهتر یا بدتر برخی از آنها می‌شود.»  وی در پایان درباره‌ شرایط حسین بادامکی خاطرنشان کرد: «او فعلا آماده نیست و در ترکیب اصلی حضور ندارد.»

جلسه خصوصی کرانچار با حقیقی

آنچه علیرضا حقیقی را از فهرست 81 نفره خارج کرده است به سلیقه کرانچار برمی گردد چرا که عابدزاده فقط دروازه‌بان ها را تمرین می‌دهد و به انتخاب آنها کاری ندارد. عابدزاده در این باره می گوید: «چون کرانچار را قبول دارم، نظر او برای من مهم است و من هم انتخاب دروازه بان ها را به خودش واگذار کرده‌ام.» در پرسپولیس میثاق معمارزاده دروازه بان اول است و حقیقی که در بازی پیکان یک گل بد خورد حالا  به جای نیمکت روی سکو می‌نشیند.

ظاهرا این موضوع به دلیل اعتراضات حقیقی رخ داده چرا که کرانچار دیروز به طور مفصل و خصوصی با دروازه بان دوم پرسپولیس صحبت کرد. از آنچه که در این مکالمه رد و بدل شد خبر چندانی در دست نیست اما شرایط برای دروازه‌بان پرسپولیس خوب پیش‌ نمی‌رود.

ترکیب احتمالی فولاد

حسین آشنا، علی حمودی، جواد شیرزاد، جلال کاملی‌مفرد، سیدمحمد علوی، عبدالوهاب ابوالهیل، سعید رمضانی، سیامک سرلک، بختیار رحمانی، سجاد فیض‌اللهی و ملادن بارتونوویچ.

ترکیب احتمالی پرسپولیس

میثاق معمارزاده، سپهر حیدری، شیث رضایی، حمید علی‌عسگر، جلال اکبری، سامان آقازمانی، عادل کلاه‌کج، میثم بائو، کریم باقری، هوار ملامحمد (مجتبی زارعی) و هادی نوروزی.

کد خبر 92531

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز