چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۸ - ۱۵:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: پایان بخش مسابقات هفته دهم لیگ برای آبی‌پوشان پایتخت و اهواز خوشایند بود

به گزارش همشهری آنلاین، استقلال تهران با غلبه بر مس کرمان به صدر نشست و استقلال اهواز توانست پیکان با شکست بدرقه کند.

در کرمان طی یک بازی سرعتی و سخت، استقلال تهران توانست از سد مس کرمان بگذرد و ضمن رسیدن به صدر جدول نخستین باخت کرمانی‌ها در زمینشان را رقم بزند.

برای استقلال تهران جان واریو طی یک شوت سنگین و زیبا نخستین گل را به ثمر رساند اما کرمانی‌ها که یکباره شور و سرعت بودند توسط جیوانی، بازیکن برزیلی خود به گل تساوی دست‌یافتند. اگر چه استقلال در این نیمه به ویژه در دقایق پایانی‌ آن به سه موقعیت خوب دست یافت اما نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

نیمه دوم نیز با همان سرعت و سرسختی دو تیم آغاز شد اما پیروز این نیمه استقلال بود که  این گل توسط برهانی در دقیقه 63به ثمر رسید. در ادامه بازی دو تیم پابه پای هم دویدند اما به نتیجه‌ای دیگر رقم نخورد. در ثانیه‌ پایانی بازی کرمانی‌ها به یک موقعیت دست‌ یافتند که قدر آن را نداستند تا سرانجام استقلال تهران پیروز این میدان باشد.

در اهواز نیز استقلالی‌ها کاری کارستان کردند. در این شهر استقلال اهواز بحران‌‍زده توانست در یک بازی خوب و غیر منتظره مدعی صدر نشینی جدول را با شکست بدرقه کند. در این بازی استقلال اهواز توانست با سه گل پیکان را شکست دهد. اگر چه پیکان در نیمه دوم یکی از دو گل خورده در نیمه نخست را جواب داد اما نتوانست از باخت فرار کند و بدین ترتیب استقلال اهواز خود را از بحران خارج کرد و استقلال تهران با آرامش و به تنهایی در صدر جدول خانه گزید.

کد خبر 92312

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز