چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۸۸ - ۰۴:۴۸
۰ نفر

گروه ورزشی: برنامه دوشنبه‌شب 90 یک بار دیگر رسانه‌ها را از سوژه‌های جنجالی سیراب کرد تا مشخص شود که روزهای پرحاشیه فوتبال ایران تمامی ندارد.

 عادل فردوسی‌پور که در دو برنامه قبلی خود گفت‌وگوهای چالشی‌اش را دوباره از سر گرفت در برنامه دوشنبه‌شب باز هم این روند را ادامه داد و این بار نوبت حبیب کاشانی، سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس و مجتبی شریفی رئیس کمیته انضباطی بود تا با مجری برنامه 90 وارد چالش شوند. اما مهم‌ترین سوژه جنجالی در برنامه 90 به حذف حسین بادامکی از فهرست 18نفره پرسپولیس قبل از بازی با استقلال تهران مربوط می‌شد و عادل فردوسی‌پور با پخش مصاحبه محمود خوردبین همه را غافلگیر کرد.

سرپرست پرسپولیس در جملاتی جنجالی گفت: «قبل از بازی با استقلال یک نفر از سازمان تربیت‌بدنی با زلاتکو کرانچار تماس گرفت و گفت که حسین بادامکی باید از فهرست پرسپولیس خارج شود.»حبیب کاشانی، سرپرست سرخپوشان هم به نوعی موضوع را تایید کرد و حتی گفت: «فردی که با کرانچار تماس گرفته بود را شناسایی کرده‌ایم اما باید در این مورد بیشتر تحقیق کنیم و نمی‌توان از حالا قضاوت قاطعی داشت.»

قابل پیش‌بینی است که این موضوع تا چند روز آینده سوژه اصلی رسانه‌ها باشد، از طرفی می‌گویند سازمان تربیت‌بدنی از محمود خوردبین بابت مطرح‌کردن این موضوع به شدت دلخور است و حتی این شایعه مطرح شده که جایگاه سرپرست پرسپولیس به خطر افتاده و شاید حرف‌های او در نهایت منجر به برکناری‌اش از این تیم شود. قابل پیش‌بینی است که اگر اسم فردی که با کرانچار تماس گرفته  اعلام شود، حاشیه‌های جدیدی به وجود بیاید.

در قسمتی از برنامه 90 حبیب کاشانی با اشاره به حضورش در پرسپولیس، صحبت‌هایی را مطرح کرد و حرف‌های او نشان داد که بی‌میل نیست به عنوان مدیرعامل انتخاب شود. کاشانی گفت: «من عضو شورای شهر هستم و اگر در پرسپولیس مدیرعامل شوم دوشغله خواهم شد. البته اگر این موضوع مشکلی به وجود نیاورد، دوست دارم مدیرعامل شوم.»
فردوسی‌پور در قسمتی از حرف‌هایش با پخش صحنه‌هایی از تغییرات پی‌درپی مدیریتی در پرسپولیس این اتفاق را مورد انتقاد قرار داد که البته کاشانی سعی داشت به آرامی و با ملایمت جواب فردوسی‌پور را بدهد. کاشانی خطاب به فردوسی‌پور گفت: «شما قبل از برنامه قول دادید که با من چالش نکنید ولی مثل اینکه حالا قصد دارید مرا ضربه فنی کنید.»

حرف‌های کاشانی هم خنده‌های فردوسی‌پور را در پی داشت و مجری برنامه 90 خطاب به کاشانی گفت: «اتفاقا من از شما حمایت می‌کنم و حرفم این است که چرا یک مدیر موفق باید از کار برکنار شود.» فردوسی‌پور از کاشانی سئوال کرد که آیا قبول دارید ورود و خروج شما از پرسپولیس سیاسی بود و حتی از سرپرست سرخپوشان خواست که فقط با بله یا خیر جواب او را بدهد که کاشانی هم در جوابش گفت: «بله» کاشانی وقتی مورد آماج حملات فردوسی‌پور قرار گرفت در قسمتی از حرف‌هایش گفت: «اکثر مشکلات پرسپولیس از برنامه شماست. به عنوان مثال کاپیتان تیم را دعوت می‌کنید تا او علیه مدیر باشگاه حرف بزند و این کار به نظر من اصلا درست نیست.»

یکی از جنجالی‌ترین قسمت‌های برنامه 90 به حرف‌های فردوسی‌پور در مورد کریم باقری بازمی‌گشت. در لحظاتی که جریان برنامه آرام و به دور از مسائل جذاب و حاشیه‌ای پیش می‌رفت، فردوسی‌پور در جملاتی غافلگیرکننده گفت: «کریم باقری وقتی در باشگاه پرسپولیس پول باشد، خیلی خوب بازی می‌کند اما اگر به او پول ندهند مصدوم می‌شود.» فردوسی‌پور که 2 هفته پیش با دعوت کردن از عباس انصاری‌فرد به شدت از او انتقاد کرد در این برنامه در بعضی از جملاتش از مدیرعامل سابق پرسپولیس حمایت کرد و تاکید داشت که تغییرات پی‌درپی مدیریتی چندان جالب‌توجه نیست.

فردوسی‌پور، رئیس کمیته انضباطی را هم از حملات خود بی‌نصیب نگذاشت و معتقد بود که هیچ دلیلی نداشت تا شریفی قبل از دیدار پرسپولیس و استقلال در تمرینات این دو تیم حاضر شود و بازیکنان این تیم را بابت جنجال‌های احتمالی، تهدید به اشد مجازات کند. عادل در قسمت‌هایی از حرف‌هایش گفت: «اصلا معنایی ندارد که شما قبل از بازی این دو تیم به تمرینات بروید تا بازیکنان بترسند.

اصلا نباید این کار را انجام دهید.» شریفی در طرف مقابل حاضر به عقب‌نشینی نبود و خطاب به فردوسی‌پور گفت:‌ «من به حرف شما عمل نمی‌کنم و قوانین کمیته انضباطی برایم مهم است.» شریفی که از حرف‌های فردوسی‌پور عصبانی شده بود، سعی داشت به صورت ملایم و با خنده حرف‌هایش را بزند. او خطاب به فردوسی‌پور گفت: «تو حرف‌هایی می‌زنی که تا صبح خوابمان نمی‌برد و البته مجال حرف زدن هم به دیگران نمی‌دهی.»

کد خبر 92255

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز