همشهری آنلاین: سه عنوان از فیلم‌های پویانمایی کوتاه ایرانی در قالب مجموعه‌ای 50 دقیقه‌ای با عنوان «دنیای کوچک بهادر» در سینماهای فرانسه نمایش داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سینماروهای فرانسوی از روز اول آذر در 22 سالن سینمای این کشور این مجموعه را که به زبان فرانسوی برگردانده شده است تماشا می‌کنند.

فیلم‌های «بهادر» ساخته عبدا... علیمراد که سال‌های گذشته جایزه معتبر کن کودکان را از آن خود ساخت به همراه فیلم «همنشین» ساخته علی‌اصغرزاده و فیلم جدید کانون با عنوان «بازگشت به خانه»‌ ساخته بهزاد فراهت سه پویانمایی تشکیل دهنده این مجموعه به شمار می‌روند.

شرکت فیلم ویپه توزیع کننده فرانسوی این فیلم با توجه به استقبال منتقدین سینمایی این کشور از نمایش ویژه آن، انتظار دارد «دنیای کوچک بهادر» با استقبال تماشاگران روبرو شود.

پیشتر در بهمن سال گذشته نیز مجموعه‌ای از فیلم‌های پویانمایی کانون در سینماهای فرانسه به نمایش گذاشته شد که استقبال وسیع تماشاگران و منتقدین سینمای این کشور را در پی داشت به نحوی که در حین نمایش این مجموعه‌ها روزنامه معروف و معتبر لوموند خبر آن را در صفحه اول خود همراه با تصویری از یکی از فیلم‌ها به چاپ رساند و بسیاری از مجلات تخصصی آن کشور در حوزه سینما این آثار را مورد تحسین خود قرار دادند.

گفتنی است نمایش فیلم «دنیای کوچک بهادر» از روز اول آذر با صدای دالبی و در 22 سالن سینما در کشور فرانسه به نمایش عمومی گذاشته می‌شود.

کد خبر 9217

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز