سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک بانوی فرانسوی که در سن 86 سالگی از دنیا رفت، کل دارایی خود را به 200 شخصی که در اثر اتفاقی محبت‌آمیز با آنها آشنا شده بود، واگذار کرد

و جالب آنکه برخی از آنها را فقط از دور دیده بوده است.

فوکوس آنلاین گزارش داد، این زن فرانسوی در مجموع 280 هزار یورو را برای افراد مختلفی همچون داروخانه‌چی‌ها، فروشندگان سوپرمارکت‌ها، رانندگان اتوبوس، قصاب‌ها و پرستاران به ارث گذاشت.

ژانن وی. (.Jeannine V) سال‌ها بود که به طور مرتب اسامی کسانی را که او را به خاطر رفتار محبت‌آمیزشان به فکر فرو می‌بردند، به خاطر می‌سپرد.

فرانسیس بکو (Francis Bécu)وکیل او به شبکه خبری فرانس-اینفو گفت: "او می‌خواست هر تعداد آدم که ممکن باشد را خوشحال کند."

هر یک از ورثه حدود 1200 یورو دریافت می‌کنند و با وجودی که یک سال و نیم از مرگ این زن می‌گذرد، هنوز همه ورثه او پیدا نشده‌اند.

بکو گفت: "این یک کار دقیقا کارآگاهی است."

 پرونده میراث این زن در حال حاضر نیم متر ضخامت دارد. تعدادی از وراث به سختی یادشان می‌آید که با این بانوی سالخورده ملاقات داشته‌اند.

آنیتا، فروشنده قصابی که ژانن را 24 سال پیش برای آخرین بار ملاقات کرده بود، گفت: "او مشتری ما بود، ما همیشه به خوبی همدیگر را درک می‌کردیم، اما هرگز انتظار چنین چیزی را نداشتم."

بخش بزرگی از میراث وی به خط اتوبوسرانی دیپه رسید. حدود 50 تن از کارکنان این خط، از راننده گرفته تا مکانیک از او ارث برده‌اند.

دنیس لوکومته، یک راننده اتوبوس گفت: "او به سختی می‌توانست راه برود و برایش سخت بود که سوار اتوبوس شود، اما خوش برخورد بود. او قلب بزرگی داشت. او همیشه می‌گفت روزی درباره او خواهم شنید، اما انتظار چنین چیزی را نداشتم."

این بانوی سالخورده در دیپه در شمال فرانسه در یک آسایشگاه با تلویزیون سیاه و سفید زندگی می‌کرد. او خواهر و برادری نداشت، هیچگاه ازدواج نکرد و هیچ فرزندی نداشت. تعداد کسانی که در مراسم دفن او شرکت کردند، به تعداد انگشتان دو دست هم نمی‌رسید.

کد خبر 92142

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز