یکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۸۸ - ۱۲:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: مدیرعامل نمی‌شوم اما شاید رییس مجمع باشگاه پرسپولیس شوم.

به گزارش ایسنا، حبیب‌ کاشانی پس از جلسه شب گذشته (شنبه 11 مهر) اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با مسئولان سازمان تربیت بدنی، اظهار کرد: از اینکه به عنوان خدمتگذار در پرسپولیس مشغول می‌شوم خوشحالم اما به خاطر مشغله‌ام در شورای شهر تهران نمی‌توانم مدیریت این باشگاه را قبول کنم. [حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس شد]

وی افزود: به عنوان مشاور عالی رئیس سازمان تربیت بدنی می‌گویم که باید چند روزی صبر کرد تا مجمع باشگاه تشکیل شده تا پس از آن اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل نیز مشخص شوند. خیلی سعی کردم تا نظر علی سعیدلو رئیس سازمان را درباره صدور حکم سرپرستی پرسپولیس تغییر دهم اما خب شاید تا ظهر یکشنبه (امروز) حکم ریاستم در مجمع باشگاه صادر شود؛ در آن صورت طی روزهای آتی تعدادی از افراد خوشنام که همیشه از خدمتگذاران مردم بودند را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره انتخاب و معرفی می‌کنم.

کاشانی درباره علت عدم حضور عباس انصاری‌فرد مدیرعامل سابق پرسپولیس در جلسه (شنبه شب)، گفت: هیچ اطلاعی از نیامدن وی ندارم. البته قبل حضور افرادی که به این جلسه آمدند از جمله نژادفلاح، فرخزادی، هدایتی، آقامحمدی و... افرادی دیگری هم به این جلسه آمدند تا نظراتشان را بیان کنند، این بدان معناست که افراد ذکر شده قطعا عضو هیات مدیره جدید باشگاه نیستند.

وی خاطرنشان کرد: سه‌شنبه این هفته بازی مهمی در پیش داریم که باید در این مدت خلاء مدیریتی ایجاد شده در باشگاه را پر کنم. بازیکنان پرسپولیس شناخت کافی از من دارند و می‌دانند که در دوره حضورم کسی از پرسپولیس طلبکار نمی‌شود. واقعا برای آرامش آنها آمدم تا مشکلاتشان را برطرف کنم. فکر می‌کنم در حال حاضر مسایل روحی دغدغه مهم این تیم است نه مسایل فنی.

کاشانی درباره احتمال حضور علی پروین در هیات مدیره پرسپولیس، تصریح کرد: این مساله فعلا ارتباطی به من ندارد چون هنوز حکم ریاست مجمع را در اختیار ندارم. واقعا اطلاع دقیقی از وضعیت وی در تشکیلات مدیریتی پرسپولیس ندارم و در این حالت نمی‌توانم اطلاعات نادرست به مردم بدهم.

کد خبر 91976

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز