جمعه ۱۰ مهر ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: نماز جمعه تهران به امامت حجت الاسلام کاظم صدیقی در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به مذاکرات نمایندگان جمهوری اسلامی ایران با 1+5 در ژنو گفت: نماینده ایران بسته‌ای را به گروه 1+5 تقدیم کرده است که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گر فته است.

وی با اشاره به تاسیس مرکز جدیدغنی سازی در ایران گفت: سایت قم بنای افتخار آفرین برای تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آید، اینکه استکبار سوژه‌ای جدیدی در این زمینه پیدا کرده است، کار جدیدی نیست آنها با این کار می‌خواهند هیاهو به پا کنند. حال اینکه بنای اصلی این مرکز در راستای قوانین بین‌المللی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی راه اندازی شده است.

خطیب نماز جمعه امروز تهران ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همواره اعلام کرده است که فناوری هسته‌ای ما همواره صلح آمیز بوده و اینکه ایران مرکز جدید خود را آن هم زودتر از زمان موعد به آژانس اعلام می‌کند بیانگراین موضوع است.

وی تاکید کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بدانند که ایران به هیچ وجه از مواضع قانونی خود عقب نشنیی نخواهد کرد.

حجت الاسلام صدیقی در ادامه سخنان خود به پیشرفت‌های علمی صورت گرفته در کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه طی سال‌های اخیر پیشر فت‌های خوبی صورت گرفته است که باید تلاش شود این پیشرفت‌ها ادامه پیدا کند چرا که همین پیشرفت‌ها موجب سر‌گیجه دشمنان انقلاب شده است.

 خطیب نماز جمعه تهران در ادامه سخنان خود به انتخاب رهبر معظم انقلاب از سوی مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: در  آن دوران اعضای مجلس خبرگان رهبری با انتخاب دقیق خود به کسی رأی دادند که خود وی داوطلب نبوده است اما چشم تیزبین خبرگان ما در آن روز باعث شد که با انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر معظم انقلاب، نظام اسلامی بیمه شود.

وی ادامه داد: امروز همان دوراندیشی باعث شده است که نظام جمهوری اسلامی بتواند فتنه‌های دشمنان رابه خود آنان بازگرداند که نمونه آن را در حوادث بعد ازانتخابات دیدیم.

حجت الاسلام صدیقی افزود: دور اندیشی‌های رهبر معظم انقلاب باعث شد که دشمنان  این بار نیز نتوانند به اهداف شومشان دست پیدا کنند و همواره سخنان ایشان به عنوان فصل الخطاب و روشنگر راه برای ما ارزشمند بوده است.

وی با تاکید بر اینکه ولایت فقیه رکن اصلی نظام اسلامی است، خاطر نشان کرد: ما به نوبه خود از نعمت‌هایی که خداوند به ما داده است سپاسگزاریم که از جمله آنها می‌توان به حضور رهبری معظم انقلاب اسلامی و اعضای مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد.

خطیب موقت نمازجمعه امروز تهران در خطبه اول به سعادت بشری و تقوی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه امروز ما رهبر دینی داریم که همه افتخارش خادمی ملت است.

وی همچنین سالروز رحلت آیت‌الله بروجردی را تسلیت گفت.

کد خبر 91770

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز