مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۵ مهر ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۹
۰ نفر

گروه شهری: همایش دفاع و استقامت در شهرداری تهران برگزار شد

محمد هادی موذن، مشاور عالی و مدیرکل دفتر شهردار تهران در همایش دفاع و استقامت که از سوی حوزه مقاومت ادارات مرکزی شهرداری تهران برگزار شد، گفت: جنگ نشان داد که انسان‌ها می‌توانند در سخت‌ترین موقعیت‌ها هنرنمایی‌هایی کنند که دشمن انگشت به دهان بماند، نهراسیدن از مرگ و ایستادن در مقابل دشمن معنایی بود که امام خمینی(ره) به ما آموخت.

به گفته موذن، توحید کلمه و کلمه توحید نیز 2رمز اصلی بود که امام خمینی(ره) عنوان کردند و به حق این رمز پیروزی ما در جنگ بود و اگر صدام با وجود کمک‌های بسیار سایر کشورها نتوانست بر بچه‌های ما غلبه کند، به این دلیل بود که رزمندگان ما دستشان در دست خدا بود.

مشاور شهردار تهران در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: دشمن می‌خواهد رهبر و ولایت فقیه را تضعیف کند اما بسیجیان نباید این اجازه را بدهند و راهشان را در این هیاهو گم نکنند. وی ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور آسیبی نرسد اما جریانات اخیر نشان داد که دشمن کجا را هدف گرفته است.

در بخش دیگری از این همایش، سرهنگ خسروی جانشین فرمانده بسیج شهرداری تهران نیز گفت: دکتر قالیباف از چهره‌های سرشناس دفاع مقدس است و در مقایسه با دوره‌های پیشین شهرداری، نگاه ویژه‌ای به بسیج دارد، 22 هزار نیروی بسیج در شهرداری یعنی 50 درصد کارکنان، نشان‌دهنده همین نگاه ویژه به بسیج است.

وی به حضور نیروهای بسیج شهرداری در برخی اقدامات اشاره کرد و یادآور شد: این تجربه، حضور در طرح‌های جهادی 137 بود که به خوبی انجام شد و غنی‌سازی‌ اوقات فراغت برای فرزندان کارکنان شهرداری نیز توسط همین نیروها انجام پذیرفت.

کد خبر 91400

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز