همشهری آنلاین: سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: تیم‌های آموزش دیده‌ای با همکاری وزارت بهداشت و آموزش پرورش آماده سرکشی به مدارس به منظور غربالگری و همچنین پیشگیری از آنفاوانزای خوکی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش سید رمضان محسن پور گفت: آموزش و پرورش ارتباط خوبی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه پیشگیری از آنفلوانزای نوع A داشته است که بر این اساس از 2 ماه گذشته تاکنون تیم هایی با همکاری دو وزراخانه در سراسر کشور آموزش های لازم را فرا گرفته و برای سال تحصیلی جدید آماده خدمت رسانی به دانش آموزان سراسر کشور هستند.

وی افزود: مهمترین برنامه این وزارتخانه در سال تحصیلی جدید اعزام تیم های آموزش دیده به مدارس به منظور سرکشی به دانش آموزان برای پیشگیری از بیماریها است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد:این تیم ها با دیدن دانش آموزان و معاینه آنان و در صورت نیاز غربالگری آنان از بروز این آنفلوانزا پیشگیری می کنند.

وی گفت: معلمان تمامی مدارس نیز آموزش های لازم را در این خصوص فرا گرفته‌اند و دانش آموزان را با موارد و کارهای ضروری در پیشگیری از آن آشنا و یاری می کنند.

محسن پور در ادامه با اشاره به اینکه آموزش و پرورش امانتی در دست ماست، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش بوسیله کارکنان و مدیران زحمت کش به دنبال اهداف بلند و موثر خود در عرصه آموزش و پرورش است؛ اما در نبود وزیر و بر اساس تدابیر رییس جمهور و انتخاب فردی به عنوان سرپرست در حال حاضر آموزش و پرورش امانتی سنگین در دست ماست و ما در بهبود وضعیت آن در تلاش خواهیم بود تا امانت دار خوبی باشیم.

کد خبر 91234

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز