چهارشنبه ۸ مهر ۱۳۸۸ - ۱۴:۳۳
۰ نفر

علی کهن‌نسب: با دوچرخه در جهان فوتبال.

اسکولاری ،ثروتمندترین مربی فوتبال جهان

اسکولاری، ثروتمندترین مربی فوتبال جهان اسامی 10 مربی بزرگ دنیای فوتبال که به ترتیب بیشترین دریافتی را در یک فصل داشتند از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام شد.

فیلیپه اسکولاری، مربی برزیلی سابق چلسی به عنوان ثروتمندترین مربی دنیای فوتبال در صدر قرار دارد.

فیلیپه اسکولاری

در این فهرست آرسن ونگر سرمربی آرسنال، دهمین مربی ثروتمند جهان است. پس از او گاس هیدینک در رتبه نهمین مربی ثروتمند دنیای فوتبال ایستاده است. پس از این دو مربی بزرگ،نام هایی چون  ون‌گال،  پیگرینی،  آنجلوتی، مانچینی، فرگوسن، فابیو کاپلو  و مورینیو  قرار گرفته اند.بر این اساس پردرآمدترین مربی فصل گذشته که تاکنون رکورد دستمزد او شکسته نشده است، فیلیپه اسکولاری سرمربی پیشین چلسی لندن است که از آبراموویچ مالک ثروتمند چلسی برای یک فصل مبلغ 16/6 میلیون یورو(در حدود 42 میلیارد تومان) دریافت کرد.

اسکولاری هم اکنون هدایت بنیادکار ازبکستان را بر عهده دارد.

اشتباه در رنگ پیراهن به قیمت از دست رفتن سه امتیاز

باشگاه فوتبال «شنزن» از تیم‌های سوپر لیگ چین به دلیل فراموش کردن پیراهن دوم تیم، سه امتیاز از دست داد و به پرداخت  جریمه نقدی محکوم شد. در این حادثه به دلیل سفید و یک رنگ بودن پیراهن های دو تیم، شروع مسابقه به تأخیر افتاد. تیم شنزن به عنوان میزبان وظیفه داشت پیراهن دومش را بپوشد اما مسئولان این تیم که فراموش کرده بودند پیراهن دوم را همراه خود به ورزشگاه ببرند، مجبور شدند برای پیدا کردن پیراهن‌های آبی تمام شهر را بگردند که موجب تأخیر حدود یک ساعته در شروع مسابقه شد.

زیدان مجموعه ورزشی می‌سازد

زین الدین زیدان در فکر احداث یک مجموعه ورزشی در میلز، واقع در جنوب فرانسه است.ستاره بازنشسته فوتبال فرانسه در گفت‌وگو با خبرگزاری فرانسه اظهار داشت: طبق  طرحی که من و برادرانم و یک دوست از مدت‌ها قبل در اندیشه اجرای آن در مارسی و یا نواحی اطراف هستیم، می‌خواهیم برای جوانان منطقه، محلی برای فوتبال احداث کنم.
زیدان هنوز موفق نشده محل مناسبی را برای احداث این مجموعه ورزشی در محل تولد خود، مارسی، پیدا کند. این مرکز که قرار است با همکاری شرکت تولیدات ورزشی آدیداس ساخته شود، می‌تواند پذیرای 200 نفر باشد. این مجموعه ورزشی هفت زمین فوتبال، یک استادیوم مرکزی، مرکز بدن‌سازی و یک رستوران خواهد داشت.

زین‌الدین زیدان

حمله آنفلوانزای خوکی به تیم آری‌هان

«آری هان» سرمربی تیم فوتبال چونگ‌کینگ لیفان چین بعد از ابتلای هشت بازیکن تیمش به آنفلوانزای خوکی، با مشکل جدی روبه‌رو شده است.پنج‌شنبه هفته گذشته دفتر اورژانس رسیدگی به بیماری های شهر چونگ‌کینگ تأیید کرد که تعدادی از بازیکنان این تیم بعد از باخت یک بر صفر برابر دالیان به آنفلوانزای خوکی مبتلا شده‌اند. «یو یونگ‌ژو» دروازه‌بان تیم، اولین بازیکنی بود که بیماری‌اش قطعی شد و بعد هفت بازیکن دیگر به همین بیماری مبتلا شدند.

کد خبر 90928

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز