مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۳
۰ نفر

با تجهیز خطوط سوله بازیافت منطقه، اولین خط تفکیک کامل پسماند خشک در میان مناطق بیست‌ودوگانه شهرداری تهران به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار همشهری محله، مسعود سلیم جوهری، معاون حوزه امور شهری و فضای سبز منطقه با اعلام این خبر از تشکیل جلسه‌ای به منظور تجهیز خطوط سوله بازیافت خبر داد و گفت:

در این جلسه نقشه اجرای خط جدید تفکیک سوله بازیافت که در زمینی به مساحت 12 هزار متر مربع طراحی شده است مورد بررسی قرارگرفت. این خط، اولین خط تفکیک کامل پسماند خشک شهرداری تهران است که در بزرگراه شهید دوران ساخته خواهد شد.

وی همچنین از شست‌وشوی کانکس‌های جمع‌آوری پسماند در نقاط مختلف منطقه خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت ظاهری کانکس‌های جمع‌آوری پسماندهای خشک و به منظور ترغیب بیشتر شهروندان برای مشارکت در خصوص جمع‌آوری این پسماندهای ارزشمند، اداره بازیافت منطقه اقدام به رسیدگی به وضعیت ظاهری کانکس‌های منطقه کرده است.

این طرح شامل  شست وشو و نظافت فضای بیرونی و داخلی کانکس، تخلیه به موقع پسماندهای داخل کانکس و رنگ‌آمیزی آن است.  معاون حوزه امور شهری و فضای سبز شهردار منطقه همچنین به زیبا سازی خودروهای جمع‌آوری پسماندهای خشک منطقه اشاره کرد و افزود: تعداد 10 دستگاه وانت و حدود 20 دستگاه موتور سه‌چرخه برای جمع‌آوری پسماندهای خشک در نقاط مختلف منطقه فعالیت دارند که رنگ‌آمیزی شدند.  

همشهری محله - 13

کد خبر 90283

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز