همشهری آنلاین: تیم والیبال نوجوانان کشورمان با غلبه بر صربستان به عنوان تیم نخست گروه B به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان صعود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های ایران و صربستان در آخرین روز مرحله مقدماتی یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در سه گیم پیاپی و با نتایج (25 بر22)، (25 بر11) و (25 بر23) به سود بازیکنان کشورمان به پایان رسید. تیم کشورمان به واسطه کسب این پیروزی در رده نخست گروه B قرار گرفت.

در دیگر دیدار برگزار شده از گروه B این رقابت‌ها امروز (یکشنبه)  8 شهریور  تیم آمریکا با همین نتیجه مقابل ژاپن پیروز شد. آمریکایی‎ها که در روز نخست رقابت‌ها موفق به شکست ایران شده بودند با وجود کسب این پیروزی و به واسطه پیروزی قاطع ایران مقابل صربستان و با وجود تعداد برد و باخت‎های مساوی با ایران و صربستان در رده سوم گروه ایستاد و از راهیابی به جمع بهترین‌ها بازماند.

رده‎بندی تیم‏های حاضر  در گروه B رقابت‎های قهرمانی جهان در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی به این شرح است:

1- ایران (2 برد، یک باخت، 5 امتیاز)
2- صربستان (2 برد، یک باخت، 5 امتیاز)
3- آمریکا (2 برد، یک باخت، 5 امتیاز)
4- ژاپن (بدون برد، 3 امتیاز)

بدین ترتیب تیم‏های ایران و صربستان به عنوان دو تیم برتر گروه B راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‏های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان شدند، ضمن اینکه تیم‌های آمریکا و ژاپن باید دیدارهای خود را برای کسب مقام نهم تا شانزدهم ادامه دهند. تیم کشورمان در مرحله دوم بازی‎ها در گروه F با تیم‌های دوم گروه‌های A و C و تیم اول گروه D دیدار می‎کند.

یازدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان از 6 شهریورماه در دو شهر یزولو  و باسانو  ایتالیا آغاز شده است. ایران مدافع عنوان قهرمانی این مسابقات است. 

کد خبر 89125

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز