همشهری آنلاین: جلسه رسیدگی به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی، در پی اظهارات دکتر احمدی نژاد در معرفی اعضای کابینه آغاز شد.

به گزارش مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پی حضور دکتراحمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در صحن علنی و معرفی وزرای پیشنهادی توسط وی، بررسی مراحل رای اعتماد به وزرای پیشنهادی رئیس جمهور را آغاز کردند.

این جلسات که به صورت صبح و بعد ازظهر برگزارمی‌شود در ابتدا رئیس جمهور برنامه دولت را تشریح و ضمن معرفی وزیران از ترکیب هیئت وزیران دفاع خواهد کرد. پس از آن مجلس بررسی برنامه دولت و ترکیب هیئت وزیران ‌را با اظهارات پنج‌نفر از نمایندگان مخالف و پنج نفر از نمایندگان موافق با حفظ ترتیب یک نفر مخالف و یک نفر موافق آغاز خواهد کرد.

در این جلسات، صلاحیت سوسن کشاورز برای تصدی وزارت آموزش و پرورش، رضا تقی‌ پور برای وزارت ارتباطات، حیدر مصلحی برای وزارت اطلاعات، سید شمس‌الدین حسینی برای وزارت اقتصاد و دارایی، منوچهر متکی برای وزارت امور خارجه، مرضیه وحید دستجردی برای وزارت بهداشت، محمد عباسی برای وزارت تعاون، صادق خلیلیان برای وزارت جهاد کشاورزی، حمید بهبهانی برای وزارت راه و ترابری، فاطمه آجرلو برای وزارت رفاه، علی‌اکبر محرابیان برای وزارت صنایع و معادن، کامران دانشجو برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سید‌محمد حسینی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، عبدالرضا شیخ‌ الاسلامی برای وزارت کار و امور اجتماعی، مصطفی محمد نجار برای وزارت کشور، علی نیکزاد برای وزارت مسکن، مسعود میرکاظمی برای وزارت نفت، محمد علی ‌آبادی برای وزارت نیرو، بختیاری برای وزارت دادگستری، غضنفری برای وزارت بازرگانی و سردار احمد وحیدی برای وزارت دفاع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

کد خبر 89013

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز