معاون سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: کلیه‌ پذیرفته‌شدگان‌ باید از روز شنبه 14 شهریورماه تا پایان شهریور با توجه‌ به‌ ضوابط و شرایط اعلام‌ شده‌ برای ‌ثبت‌نام‌ به‌ دانشگاه‌ها و مؤسسات‌آموزش‌عالی‌ ذیربط مراجعه‌ کنند

حسین توکلی افزود: حضور شخص پذیرفته‌شده جهت ثبت‌نام الزامی است و ثبت‌نام منحصراً در تاریخ‌های اعلام‌شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارک کامل مندرج در اطلاعیه انجام می‌شود.

با توجه به قانون مربوط به سهمیه رزمندگان، 20درصد ظرفیت هر رشته با رعایت آیین‌نامه اجرایی قانون مذکور به این سهمیه تخصیص داده شده و گزینش براساس آن انجام گرفته است.

توکلی تاریخ انتشار کارنامه داوطلبان را اول مهرماه عنوان کرد و افزود: برای داوطلبان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته‌شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی و در سهمیه مربوط تنظیم و از طریق سایت اینترنتی این سازمان از اوایل مهرماه قابل دسترسی است.

توکلی اضافه کرد: اصل‌ مدرک‌ کارشناسی‌ مورد تایید وزارت‌ علوم یا وزارت‌ بهداشت‌ و یا شورای‌عالی ‌انقلاب‌ فرهنگی‌، اصل‌ شناسنامه‌ و 2برگ‌ فتوکپی‌ از تمام‌ صفحات‌ آن و 6قطعه‌ عکس‌ برخی از مدارک لازم است.

او با بیان اینکه معدل‌ لیسانس‌ پذیرفته‌‌شده‌ باید با معدلی‌ که‌ قبلاً در فرم‌ تقاضانامه ثبت‌نامی اینترنتی به‌ سازمان‌ اعلام‌ شده‌ یکسان‌ باشد، گفت: پذیرفته‌شدگانی‌ که‌ تا پایان شهریور88 فارغ‌التحصیل‌ می‌شوند، لازم‌ است‌ معدل‌ کل‌ واحدهای‌ گذرانده‌‌شده آنان‌ براساس‌ «0» تا«20» تا 31شهریور87 توسط مؤسسه‌ آموزش‌ عالی‌ محل‌ فارغ‌التحصیلی‌ در فرم‌ مذکور‌ درج‌ شود.

کد خبر 88967

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز