همشهری آنلاین: هشتمین کارگاه عملی تکنولوژی‌های کاربردی روابط عمومی الکترونیک با هدف کارآمدی بیشتر روابط عمومی وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها برگزار می‌شود.

منوچهر بایرامی، رییس کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی‌الکترونیک، با اعلام این مطلب افزود: ارایه آموزش‌های لازم و ارتقای دانش مدیران و کارشناسان و علاقمندان روابط عمومی و همچنین تسریع در روند الکترونیکی کردن فعالیت‌های واحد های روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات و شرکت دولتی و غیردولتی از دیگر اهداف برگزاری این کارگاه عملی است.

وی با بیان این که تا کنون حدود 800 نفر از مدیران و کارشناسان روابط عمومی ، در این کارگاه ها شرکت کرده‌اند گفت: هشتمین کارگاه عملی تکنولوژی‌های کاربردی روابط عمومی الکترونیک، دوره پیشرفته‌تر محسوب می‌شود. 

بایرامی تأکید کرد: شرکت کنندگان پس از پایان کارگاه قادر به راه‌اندازی خبرنامه الکترونیک و سیتم نظرسنجی آنلاین، راه‌اندازی پادکست یا رادیو بلاگ اینترنتی، شناخت الزامات راه‌اندازی وب سایت و سیستم‌های مدیریت وب سایت، آشنایی با فناوری‌های وب 2 و شبکه‌های اجتماعی (ویکی‌ها، میکروبلاگ‌ها) و شناسایی نرم افزارهای کاربردی در روابط عمومی الکترونیک خواهند بود.

رییس کمیته هماهنگی و برنامه‌ریزی دبیرخانه دایمی همایش روابط عمومی‌الکترونیک با اعلام این که علاقمندان برای شرکت در این کارگاه عملی می‌توانند فرم ثبت نام را از طریق وب سایت www.eprcenter.ir دریافت کنند ادامه داد: هشتمین کارگاه عملی تکنولوژی‌های کاربردی روابط عمومی الکترونیک روز پنحشنبه 16 مهرماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است دکتر حمید ضیایی‌پرور، مدرس دانشگاه و عضو کمیته علمی همایش روابط عمومی الکترونیک، تدریس این دوره را بر عهده خواهد داشت.

کد خبر 88739

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز