سه‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۸۸ - ۱۷:۱۸
۰ نفر

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و فروش پاییزه صنوف در آستانه بازگشایی مدارس و همزمان با ماه مبارک رمضان در 4 نقطه (شمال، جنوب، شرق و غرب) تهران برگزار می‌شود.

محمد پورمزرعه- رئیس مجمع امور صنفی صنوف تولیدی و خدمات فنی تهران - با اعلام این خبر، گفت: در اجرای پیام مقام معظم رهبری مبنی بر سال اصلاح الگوی مصرف و در راستای سیاست‌های دولت در حمایت از بخش صنوف تولیدی و توزیعی، صنایع کشور و همچنین رفاه و آسایش شهروندان، همزمان با شروع ماه مبارک رمضان و بازگشایی مدارس، مجمع امور صنفی تهران نمایشگاه‌ عرضه مستقیم فروش پاییزه را از 5 تا 15 شهریور برگزار می‌کند.

وی افزود: این نمایشگاه در مناطق غرب (مجتمع فرهنگی تفریحی پارک ارم سبز) جنوب (مجتمع شهید باستانی) شرق (مجتمع سازمان گوشت تهرانپارس) و شمال (اردوگاه شهید باهنر) به‌مدت 11 روز برگزار می‌شود. 

وی از شرکت بیش از 16 اتحادیه صنفی در این نمایشگاه‌ خبرداد و تصریح کرد: اتحادیه‌های صنفی پوشاک، پیراهن، کشباف، خیاط، لوازم‌التحریر، کفش دست دوز، کفش ماشینی، سراجان، خرازی، ندافان، پلاستیک و نایلون، مواد غذایی، قنادی و شیرینی، خشکبار، چینی و بلور آخرین دستاوردهای تولیدی خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند.  ساعت کار نمایشگاه‌ از ساعت 15  تا 23  خواهد بود.

کد خبر 88686

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز