همشهری آنلاین: رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به رکود اقتصادی و صنعتی کشور در زمان جنگ تحمیلی گفت: پس از جنگ بلافاصله تصمیم گرفتیم که تولید را به رونق برسانیم.

به گزارش ایسنا آیت‌الله هاشمی رفسنجانی  سه‌شنبه در دیدار با اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن جوانان ایران و اعضای شورای مرکزی خانه‌های صنعت و معدن ایران با اشاره به شرایط اقتصادی، صنعتی و تجاری کشور در آغاز دولت سازندگی یادآور شد: اگرچه گروهی به دلایل مختلف مخالف بودند؛ اما زیربناهای اقتصادی و صنعتی کشور تا حدودی ساخته شد.

وی نگاه به واقعیت‌های میدانی و ظرفیت‌های موجود و تصمیم‌گیری‌ بر اساس توانایی‌های جامعه را شرط موفقیت جامعه دانست و گفت: تجربه کشورهای موفق نشان می‌دهد که باید به نیروی انسانی مستعد و توانا در جهت تولید، صنعت، ابتکار و اختراع توجه کرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان موفقیت‌های تاریخی ایران و اسلام در طول سده‌های متمادی گفت: گذشته افتخارآمیز و سند چشم‌اندازی که الان داریم، می‌تواند در کنار صداقت و صراحت آینده‌ای بسیار درخشان را برای کشور اسلامی رقم بزند.

در آغاز این دیدار چند تن از اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن جوانان و ایران با ارائه گزارشی از فعالیت‌های بخش‌های مختلف صنعتی، به بیان برنامه‌های آینده پرداختند و خواستار توجه مسوولان عالی‌رتبه برای رفع رکودهای اقتصادی و صنعتی در کشور شدند.

کد خبر 88132

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز