مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۳:۳۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل سازمان مهندسی و عمران شهرداری تهران از بهره‌برداری تونل توحید در مهر ماه خبر داد

به گزارش ایلنا، مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با بیان این که کار اصلی تونل توحید پیش از موعد مقرر و در مهرماه به پایان می‌رسد گفت: به ظاهر خوشایند برخی جریان‌هاست که همه طرح‌های بزرگ عمرانی به سرنوشت پروژه‌های نیمه تمامی نظیر آزاد راه تهران - شمال دچار شود.

سید مسعود نصر آزادانی افزود: در شرایطی که مردم و کشور نیازمند آرامش هستند طرح شایعاتی نظیر نا امن بودن تونل توحید و زیر سوال بردن توان مهندسان جوان و کارآزموده داخلی که با انجام این طرح بزرگ عمرانی افتخارآفرینی کرده اند، جای سوال و تعجب دارد.

وی تاکید کرد : باید یاد بگیریم با طرح‌های بزرگ ملی برخورد جناحی نکنیم.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در ادامه با اشاره به فرونشست زمین در بزرگراه نواب گفت: ساخت تونل توحید هم اکنون به صورت عادی و با دقت پیگیری می‌شود .

مدیر عامل سازمان فنی مهندسی شهر تهران با اشاره به این که پروژه طبق برنامه زمان‌بندی شده ساخته و آماده بهره‌برداری می‌شود، گفت: همان گونه که شهردار تهران وعده داده بود، کار اصلی تونل توحید پیش از موعد مقرر در مهرماه به پایان می‌رسد و تا آبان ماه نصب تجهیزات این تونل شهری ادامه خواهد یافت.

نصرآزادانی با اشاره به اینکه 95 درصد از حفاری تونل انجام شده است، گفت: بیش از 80 درصد لاینینگ نیز انجام شده است.

مدیر عامل سازمان فنی مهندسی شهر تهران یادآور شد: تونل زودتر از موعد مقرر آماده می‌شود. ولی بعد از اتمام باید تجهیزات آن نصب و تمهیدات ترافیکی انجام شود.

کد خبر 87933

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز