مجموع نظرات: ۰
جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۴
۰ نفر

گروه شهری: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر با اشاره به کمبود منابع مالی شهرداری در سال‌جاری از احتمال توقف یا تعیین اولویت برای برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری تهران خبر داد

به گزارش ایسنا، رسول خادم گفت: تعدادی از پروژه‌های سال 88 و پروژه‌های آغاز شده در سال‌های قبل در حال بررسی است و لیست آنها تا یکشنبه به شورای شهر ارائه می‌شود تا در مورد آنها به‌دلیل محدودیت مالی تصمیم‌گیری شود.

وی با بیان اینکه پروژه جدیدی در حوزه عمران در سال جاری آغاز نخواهد شد، تأکید کرد: پروژه‌های مشارکتی و پروژه‌هایی که منابع فاینانس برای آنها لحاظ شده شامل این تصمیم شورا نمی‌شوند.

خادم با اشاره به محدودیت منابع مالی شهرداری تهران در سال‌جاری، افزود: اعتبارات فعلی آنقدر محدود است که با وجود شروع نشدن پروژه جدید، برای پروژه‌های نیمه‌تمام نیز بودجه کافی نخواهد بود و به همین دلیل تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام نیز اولویت‌بندی و یا متوقف می‌شوند.

حمزه شکیب، رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر تهران  نیز ضمن تایید این مطلب گفت: توقف و یا ادامه کار برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری بستگی به تامین منابع مالی جدید و درآمد شهرداری دارد.

‌خسرو دانشجو روز یکشنبه هفته قبل در پایان دویست و نهمین جلسه شورای شهر تهران از مصوبه الزام شهرداری تهران به توقف در اجرای پروژه‌های جدید شهرداری تهران در سال 88 خبر داد که براساس این مصوبه شورا، پروژه جدیدی در سال 88 آغاز نخواهد شد.

دانشجو یادآور شده بود که تنها 70 درصد منابع درآمدی شهرداری در سال 88 جذب شده و با توجه به محدودیت‌های منابع، شروع پروژه جدید کار عاقلانه‌ای نیست.

کد خبر 87795

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز