چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت بوسنی تیم پرمهره‌ایست و دست کمی از اسپانیا ندارد به همین سبب یقین دارم بازی با این تیم به نفع ماست.

به گزارش واحد مرکزی خبر؛ افشین قطبی در فاصله کمتر از چند ساعت به آغاز بازی ایران و بوسنی در سارایوو فضای تمرین بازیکنان را بسیار خوب و مفید ارزیابی و اضافه کرد: هدف ما این است که بتوانیم فوتبال بین‌المللی را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: بازیکنان انگیزه بالایی دارند و با کمک کادر فنی، کادر پزشکی پیشرفت مناسبی حاصل شده است.

قطبی درباره بازی امشب هم گفت: تیم بوسنی اطمینان به نفس زیادی دارد و نتایج خوبی هم کسب کرده و بازیکنان بوسنیایی در باشگاه‌های خوبی بازی می‌کنند و نتایجی هم که در دیدارهای مقدماتی جام جهانی کسب کرده چشم گیر بوده و در کورس صعود به پلی آف جام جهانی قرار دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان افزود: این بازی برای ایران اهمیت زیادی دارد به همین سبب درپی آن هستیم که در بازی‌های تدارکاتی روش و پیشرفت کارمان را کنترل کنیم.

قطبی درباره روند حرکتی تیم ملی هم گفت: ما از بازی دوستانه اندونزی آغاز کردیم و در ادامه بازی‌ها با چین، کره شمالی، امارات و کره جنوبی روند رو به جلو را ادامه دادیم و اکنون هم برنامه مان این است که چند بازیکن جدید دعوت کنیم و به آنان موقعیت بدهیم.

سرمربی تیم ملی درباره انتقاد برخی رسانه‌ها از او به خاطر دعوت زودهنگام نوروزی به تیم ملی گفت: من با عجله این کار را انجام ندادم‌، به نظر من نوروزی پیشرفت کرده و با تلاشش توانست در بازی پرسپولیس و مس کرمان خودش را نشان بدهد.

وی افزود: با توجه به اینکه ما خلعتبری و احسان حاجی صفی را در اختیار نداشتیم و مطمئن هم نبود م مبعلی و معدنچی به ترکیب تیم اضافه شود و به همین خاطر نوروزی را دعوت کردم و این نبود که زود تصمیم بگیرم و به خاطر یک بازی و زدن دو گل او را به تیم ملی دعوت کنم.

کد خبر 87684

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز