سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۲
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: سرویس صوتی گوگل با وجود ممانعت اخیر اپل از عرضه آن برای کاربران آیفون، به‌زودی به شکل سایت اینترنتی برای این تلفن هوشمند قابل دسترس می‌شود

به گزارش ایسنا، برنامه مدیریت مکالمات تلفنی Google Voice که بسیاری ممنوعیت آن برای آیفون را به دلیل به خطر افتادن سود AT&T دانسته‌اند به شکل وب سایتی برای کاربران آیفون قابل دسترس خواهد بود و تمامی امکانات برنامه صوتی گوگل را خواهد داشت.

برنامه رایگان Google Voice به کاربران امکان می‌دهد شماره واحدی را برای تماس با خانه، محل کار و تلفن همراه تعیین کنند و همچنین میل صوتی و پیام‌های متنی دریافت کنند. [آشنایی با 10 ابزار مهم گوگل]

بر اساس این گزارش برخی این برنامه را برنامه‌ای توصیف کرده‌اند که با فراهم کردن امکان ارسال رایگان پیام به اپراتورهای تلفن همراه ضرر می‌زند.

معلوم نیست اپل برنامه گوگل صوتی پیشنهاد شده را مجددا بپذیرد اما این شرکت اوایل امسال به گوگل اجازه داد Latitude را پس از نپذیرفته شدن در فروشگاه آنلاین اپل به شکل برنامه اینترنتی تبلیغ کند.

با توجه به این که مسدودیت برنامه صوتی گوگل توسط اپل توجه گسترده مردم و کمیسیون ارتباطات فدرال را جلب کرد به نظر نمی‌رسد مسدود کردن مجدد برنامه گوگل تصمیم مناسبی برای اپل باشد.

کد خبر 87513

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز