یکشنبه ۲۸ آبان ۱۳۸۵ - ۰۸:۲۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران یکشنبه از روبات‌های برگزیده نخستین دوره مسابقات رباتهای شهری بازدید کرد و گفت: شهرداری تهران برای حمایت از طرح‌ها و ایده‌های نو و خلاق در حوزه شهری آمادگی دارد.

در این بازدید یک ساعته که صبح امروز در ساختمان اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری تهران برگزار شد، معاونین خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، مالی و اداری و تعدادی از روسای سازمان ها و مدیران عامل شرکت‌های تحت پوشش شهرداری تهران نیز حضور داشتند.

در این بازدید شهردار تهران از نزدیک با ربات های برگزیده نخستین دوره مسابقات ملی ربات های شهری آشنا و در جریان نحوه عملکرد و فعالیت هر یک از آن ها در حوزه شهری قرار گرفت.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نیز ضمن حمایت از استعداد‌های جوان در این مراسم گفت: دبیرخانه این مسابقات به صورت دائمی درآمده و مسابقات ملی ربات های شهری هر سال در همین ایام برگزار خواهد شد.

علی عسگری  حمایت و تقویت این حرکت را مهمترین رویکرد شهرداری تهران در حال حاضر عنوان کرد و افزود: البته باید به این نکته توجه داشت که چون هنوز این ربات ها به تولید انبوه نرسیده، استفاده از آنها در بخش خدمات شهری امکان پذیر نیست اما شهرداری تهران آمادگی دارد ایده‌های خلاق و موفق را در این زمینه خریداری کرده و در انجام امور شهری مورد استفاده قرار دهند.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تصریح کرد: تمام افراد علاقمند در هر رده سنی که اختراعات، ابداعات و طرح هایی در این زمینه دارند می توانند با مراجعه به سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ، توامندیهای خود را عرضه کنند.

کد خبر 8744

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز