جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: استقلال تهران، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، فصل جدید این رقابت‌ها را با پیروزی مقابل سپاهان آغاز کرد

تا امیر قلعه نویی برابر شاگردان سابق خود نخستین شکست فصل را متحمل شود.

به گزارش مهر، تیم‌های استقلال تهران و سپاهان اصفهان در یکی از آخرین دیدارهای هفته اول مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 امروز 16 مرداد در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در تلاش این دو تیم در پایان به برتری یک برصفر آبی پوشان تهرانی انجامید.

عکس: میلاد پیامی

تک گل تیم فوتبال استقلال را در این بازی امیدرضا روانخواه در دقیقه 61 به ثمر رساند تا مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، فصل جدید این مسابقات را با پیروزی و کسب 3 امتیاز آغاز کند.

این اولین تقابل صمد مرفاوی و امیرقلعه نویی بود که در نهایت به پیروزی مرفاوی در جامه سرمربیگری تیم استقلال تهران انجامید.

امیرقلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان که فصل گذشته با تیم فوتبال استقلال به عنوان قهرمانی لیگ برتر رسیده بود، برای اولین بار در مصاف با تیم محبوب خود تن به شکست داد. 

قضاوت دیدار استقلال تهران - سپاهان اصفهان برعهده هدایت ممبینی بود. او در این بازی به هیچ کدام از بازیکنان دو تیم کارت زرد نشان نداد.

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی به دیدار سپاهان اصفهان رفت که از حمایت تماشاگران خود بهره نمی برد و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی نخستین پیروزی فصل نهم لیگ برتر را جشن گرفت.

کد خبر 87253

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز