جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۲
۰ نفر

انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران با حکم دادستان تهران پلمب شد

دبیر انجمن صنفی روزنامه‌نگاران در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به پلمب انجمن صنفی روزنامه‌نگاران گفت: ماموران قضایی در خارج از ساعات اداری با حکم دادستانی دفتر  انجمن صنفی روزنامه‌نگاران را پلمب کردند.

بدرالسادات مفیدی بیان داشت: ساعت 9 شب چهارشنبه گذشته 5 مامور قوه قضاییه مشغول فیلمبرداری از دفتر و ساختمان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران بودند و این مجموعه را در حالی پلمب کردند که هیچ کدام از مسئولان اجرایی انجمن در محل حضور نداشتند.

وی با بیان اینکه در زمان پلمب تنها مسئول تعاونی مسکن انجمن صنفی روزنامه نگاران در ساختمان حضور داشت، گفت: هنوز از دلایل این اقدام خبر نداریم.دبیر انجمن صنفی روزنامه‌نگاران یادآور شد: این اقدام در حالی صورت گرفت که تنها چندین ساعت بیشتر تا زمان برگزاری نوبت دوم مجمع عمومی و فوق‌العاده انجمن صنفی روزنامه نگاران باقی نمانده بود.

به گفته مفیدی قرار بود ساعت 11 صبح پنجشنبه اعضای انجمن با حضور در نوبت دوم نسبت به انتخاب بازرسان و اصلاح اساسنامه اقدام کنند.

پلمب ساختمان انجمن صنفی روزنامه نگاران در حالی صورت گرفته که این انجمن درگیر یک دعوای حقوقی با وزارت کار است.دبیر انجمن صنفی روزنامه‌نگاران تاکید کرد: با توجه به اینکه اختلاف سال گذشته انجمن با وزارت کار بر سر ادامه فعالیت انجمن پایان یافت از این‌رو هیچ دلیل منطقی برای پلمب انجمن وجود ندارد.

کد خبر 87226

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز