مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۹:۰۶
۰ نفر

گروه شهری: دبیرکمیته ورزش شورای اسلامی شهر تهران، اعلام کرد: تعدادی از زورخانه‌های بازسازی شده توسط شهرداری تهران در ماه مبارک رمضان افتتاح خواهد شد

علیرضا دبیر در گفت‌وگو با سما با بیان این مطلب گفت: ورزش زورخانه‌ای یکی از ورزش‌های ملی و سنتی ماست که به‌دلیل اهمیت قائل نشدن در سال‌های اخیر، زورخانه‌ها یک به یک تعطیل شده یا به واحد تجاری تبدیل شده‌اند اما شورای شهر و شهرداری تهران در نهایت به یک جمع‌بندی رسیدند و با تخصیص اعتبار، بسیاری از این زورخانه‌ها شناسایی و تعمیر شدند.

وی افزود: طبق تصویب شورای شهر، در کنار برخی از این زورخانه‌ها نیز مکان تجاری راه‌اندازی شد تا منبع درآمدی برای زورخانه فراهم شود. عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شورای شهر برای احداث ورزشگاه‌ها نیز تسهیلاتی فراهم کرده است، گفت: امیدوارم در بودجه سال آینده نیز بتوانیم بخشی را به احیای دیگر زورخانه‌ها اختصاص دهیم، همچنین بتوانیم تسهیلاتی را برای مشارکت شهروندان در احداث زورخانه‌ها فراهم کنیم تا شهروندان نیز مشارکتی فعال در این خصوص داشته باشند.

دبیر درخصوص مشارکت ارگان‌های ورزشی در امر بازسازی زورخانه‌های تهران خاطرنشان کرد: فدراسیون ورزش‌های همگانی در این زمینه پیگیر است و تلاش خوبی انجام داده اما سازمان تربیت بدنی، حضور پررنگی نداشته است.

کد خبر 87078

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز