رئیس شورای اصناف با اشاره به برنامه‌های تنظیم بازار ایام بازگشایی مدارس و ماه مبارک رمضان گفت:

700 واحد صنفی از طریق اتحادیه‌های تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران به‌عنوان فروش فوق‌العاده در سطح شهر اقدام به عرضه کالا خواهند کرد.

قاسم نوده فراهانی درخصوص نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا افزود: فعلا نمایشگاه ارم و تهرانپارس برای این ایام در نظر گرفته شده و در حال بررسی هستیم تا مجتمع شهید باستانی نیز درصورت نیاز اضافه شود. 

وی افزود: برای اینکه ماه رمضان مصادف با شهریورماه است و در میان متقاضیان کالاهای مورد نیاز، دانش‌آموزان نیز وجود دارند، در این نمایشگاه‌ها لوازم‌التحریر و پوشاک دانش‌آموزان نیز عرضه خواهد شد.

فراهانی یادآور شد: کارشناسانی برای بررسی کیفی محصولات قابل عرضه در این نمایشگاه‌ها انتخاب خواهند شد تا کالاهای بی‌کیفیت عرضه نشود. ضمن اینکه حتماً این کالاها باید ارزان‌تر از قیمت فروشگاه‌ها باشد.

وی بیان داشت: از وزارت بازرگانی درخواست کردیم تا کالاهایی را که می‌توانند به‌عنوان کالاهای یارانه‌ای در اختیار ما قرار دهند مشخص کنند تا بتوانیم این کالاها را در نمایشگاه پیش از ماه رمضان عرضه کنیم که هنوز پاسخی در این خصوص دریافت نکرده‌ایم.

از سوی دیگر، رئیس بازرگانی استان تهران نیز اعلام کرد: در فروش فوق‌العاده انواع زولبیا و بامیه، ‌خرما، گوشت و مرغ، انواع مواد غذایی پرمصرف مانند برنج، ‌قندوشکر، کیف و کفش و پوشاک با تخفیف 10 تا 20 درصد عرضه می‌شود.

به گفته سیدعلی موسوی، امسال همزمان با آغاز فروش فوق‌العاده، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا نیز از 5 تا 15 شهریور ماه درمجموع 20 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان تهران، 3 نمایشگاه در شهر تهران و 17نمایشگاه در شهرستان‌های تابعه دایر می‌شود.

کد خبر 86717

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز